2011年4月26日 星期二

印仔156 - Mandy的名字章

Mandy為長者及康齡中心盡心盡力,是時候為她送上獎賞了!


為愛書畫的她作一個篆刻章就最適合不過了.





放低篆刻好一回,隨手拈起一張環保牛油紙,質料略差,描稿線條有點鬆散.再轉印,就更加模糊了.





看看那個"慧字",中間的部份糊成一堆的.我的懶筋又正盛,舉手不回,猜猜估估下完成.





第一個葉字,瑕疵總會有,尚可接受.





文字的橫畫太幼,要修一修.





慧字差點要爛尾收場,尚幸大步檻過.





最後的一個印字是用來充撐場面的.雖筆畫簡單,其實難度最高,不合格!





尤幸蓋出來的樣字未算嚇人,只要再加一點修正,就可以送出去了.


12 則留言:

  1. it looks very good to me ~
    [版主回覆04/26/2011 10:02:00]你仲好講, 你都係熟手男工黎喎!

    回覆刪除
  2. 我就覺得好靚喇!
    [版主回覆04/26/2011 10:02:00]正如Bibi話齋, 其實無論點整, 大部份既人都會收貨架啦. 但我自己心知肚明麻.

    回覆刪除
  3. D人睇畫之嘛,邊有人去留意個名字章吖,求其有個名米得囉 !
    [版主回覆04/26/2011 10:01:00]但蓋印果個會知吖麻.

    回覆刪除
  4. MOONmoon 如月2011/4/26 上午8:40




    唔錯呀,你要求咁高!
    [版主回覆04/26/2011 10:01:00]對自己冇要求係唔得架, 要先知咩為之好, 再努力朝住呢個目標進發, 先會有進步架.

    回覆刪除
  5. 菠蘿叉燒包2011/4/26 上午10:07

    Bibi 都唔抵得你咁辛苦呀, 記住唔好玩咁夜喇.............
    [版主回覆04/26/2011 10:23:00]我家陣都好懶下, 唔逼到埋身, 都唔監硬攤晒d野出黎, 逼自己做呀.

    回覆刪除
  6. May姨 復活節快樂!
    [版主回覆04/26/2011 11:59:00](Empty)

    回覆刪除
  7. 嘩!好靚呀! 勁呀!
    [版主回覆04/26/2011 20:23:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 雕刻圖章好耐無玩過LU.... 係中學個時就玩過! 記得"刮沙移印" 好難...HAHA
    [版主回覆04/27/2011 09:04:00]呢d擦膠仔黎咋, 好易做既, 唔駛刮沙架!

    回覆刪除
  9. i was trying to say it looks good for my standard ~
    [版主回覆04/27/2011 09:05:00]你都導師級啦, 如果你都覺得達標, 咪好ok咯?

    回覆刪除
  10. 我就係蓋印果個啦!個章真係刻得好靚!May姨過獎了!我只是為長者及康齡中心盡點棉力,真有點受寵若驚呢!
    學習書畫,擁有這個篆刻章真是最適合不過了!我希望不會辜負May姨的一番心意。
    [版主回覆04/27/2011 14:53:00]你記住用完細細力印乾佢先收起, 咪大力卒呀!

    回覆刪除
  11. 有May姨出手,實唔失手
    [版主回覆04/27/2011 19:44:00]嘩! 你咁講, 我仲敢接訂單既?

    回覆刪除
  12. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/4/28 下午2:20

    (Empty)
    [版主回覆04/28/2011 15:08:00](Empty)

    回覆刪除