2011年4月1日 星期五

咖哩拌刀削麵

在超市的台灣部,買了這個:




刀削麵,在我心中,一直沒多大好感.




樣子不討好,價錢亦不便宜,一包七個麵餅,價錢除開要兩塊多一個.




就算發起,兩三箸包管吃得完.




今次除了主角刀削麵之外,還有:

肉碎

娃娃菜(洗淨,橫切一厘米粗條)

薯仔(切粒烚至半腍)

日式咖哩調味磚

步驟:

先用少少油炒下早已調好味的肉碎(嗄?你唔知點調味?快d去網誌分類"食譜共享"度,睇返早期既示範.)




倒入娃娃菜




兜炒一下(一下即係一陣,唔係真係一下就收工喎!)




連埋d烚薯仔既水倒入鑊.




加入兩塊咖哩磚




呢個時候淥麵就差唔多啦,滾水放麵,揚開咗個麵,可以加蓋收火,俾佢焗一陣,再開蓋睇下夠腍味.又或者一路開蓋,煮到夠腍為止,咁都要幾分鐘架.

麵質既野,好因個人口味而異.我就較為喜歡彈牙d既.但點都要煮透先得架.




好快呢煲咖哩就杰撻撻架啦,可以試味.但我就覺得應該放少少鹽既,事關d麵係淡架麻.




撈起d麵置於碟上,淋上咖哩就得啦.




對唔住,俾唔到個靚樣大家睇添!事關有人急不及待就撈d麵黎食,想賣相好d都唔得啦!

其實呢個餸用黎淋係飯面都得架,菜多過肉,都幾好既.

好唔好食?我係先煮咗俾大小不良食先再煮自己果份既.

Bibi食完自己果份,到我開始食果陣,佢話仲要添,咁即係ok啦.

沒有留言:

張貼留言