2011年4月10日 星期日

利賓納

利賓納都出薄荷糖?呢個品牌伴著我成長,所以點都要捧下場架啦.



我買咗檸檬味同黑加侖子味,其實我都知佢大約係咩味既,但都要買黎證實一下.



睇下生產日期,就知佢地係新登場既,只係我一路都冇買唧.



立即開黎試下,先食檸檬味.



係冇色既,入口呢....比Airway好得多,起碼唔會脷都痺埋.



嬸嬸食完:佢地都唔係一家人黎既!(即係一d利賓納feel都冇.)


好好好...我即刻開埋另一筒,黑加侖子味咯,仲唔係一家人?



呢個味呢,就親切多啦.唔會太甜,如果你喜歡薄荷糖的話,可以買黎試下.


食糖唔應該係受苦既,好似漁夫之寶果類薄荷糖呢...千其咪預我!


沒有留言:

張貼留言