2011年4月29日 星期五

紫蝴蝶再次開花了

呢盆無啦啦出現既紫蝴蝶,生得好鬼快,出咗兩塊葉唧,就學人出花喎!


真係唔睇真d,仲以為係第三塊葉黎.



一日就長高兩寸,所以好快就好高啦.



上一盆花,一枝只有三朵,今次竟然有四粒花蕾.



高企幾日,第二朝就打橫生啦.



過多一日,最大果粒好似差唔多開得啦.



食晏果陣都開開地啦.



一路等,佢都一路開少少.



搞錯呀?我放工咯喎.



你咁叫做對得我住架拿?



咁好啦,第二日係星期六,俾多次機會你.



第二朝返到黎,見佢剛剛訓醒咁,等到一點放工啦,只開咗一半,有辦法啦,約咗人,又要閃啦.



星期一返到公司,算佢啦,等埋我.



睇住佢一路開,連d妹妹都有動靜啦.



終於開晒,都幾靚下.



齊人四姊妹



大家姐開過後,三個小妹相繼開放




到了復活節前夕,三妹亦開盡,留下小妹自己過復活節了.



號外呀!又有一菖花走黎啦!



15 則留言:

  1. 睇落真係開得好快喎
    d 花仲好嬌俏咁  
    [版主回覆04/29/2011 09:00:00]佢都算俾足面我啦, 幾朵花, 前後開咗成個星期呀.
    開完仲有另一塊新葉出咗黎添!

    回覆刪除
  2. 同酢醬草D花一樣嘅 !
    [版主回覆04/29/2011 08:59:00]呢隻根本就係酢醬草科既植物黎, 梗係似啦.

    回覆刪除
  3. 見你o甘神心, 啲花梗係等埋你返工果陣先開盡啦
    [版主回覆04/29/2011 09:55:00]留主最美一刻, 叫做見過啦, 咁佢謝都謝得抵吖麻.

    回覆刪除
  4. 你每日陪佢,開花梗係等埋你啦! 開得非常靚呀!
    [版主回覆04/29/2011 10:23:00]我都係想大家有機會睇下佢個靚樣唧.

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2011/4/29 中午12:52

    d花等埋妳先開!
    [版主回覆04/29/2011 13:00:00]好彩有幾朵唧.

    回覆刪除
  6. d 花真係好似會等主人返嚟至開花.
    以前老闆有幾盆紫羅蘭, 次次老闆出完trip 返嚟, 都爆開花嘅.
    好有趣.
    [版主回覆04/29/2011 14:24:00]我地公司既紫羅蘭係長年都開花既.我自己果棵呢, 仲好冇儀態, d花勁開, 搞到d葉都俾佢壓低埋.

    回覆刪除
  7. 睇住 d 花開好開心呢
    [版主回覆04/29/2011 14:25:00]辦公室都係擺下植物開心d既.

    回覆刪除
  8. Pandos - 喺Krakow2011/4/29 下午3:41

    一日高兩寸咁快....
    [版主回覆04/29/2011 16:21:00]係架, 八點幾見佢, 同放工果陣差好遠架.

    回覆刪除
  9. 點解你公司可以種咁多嘢嘅?
    [版主回覆04/29/2011 22:18:00]係我成日換畫唧!

    回覆刪除
  10. 咁似喇叭花GE 同類
    [版主回覆04/29/2011 22:57:00]佢既花瓣冇連住架!

    回覆刪除
  11. 原來叫紫蝴蝶 我公司有一盆 係退休同事留下給我 佢以前都開過一次花 呢幾年都冇開過LU 
    [版主回覆04/30/2011 09:09:00]每年要起盆架, 如果唔係就太老咯. 即係d葉唔要啦, 係泥入面, 會有種籽架(長條狀既), 只要換泥, 再埋d種籽入去又再生過架啦. 類似咁款既, 可能會乾d樣既 ( 天外來客 )

    回覆刪除
  12. they face to the same direction for the sunshine!!! nice ~
    [版主回覆04/30/2011 19:25:00]今日我發現有第二組花蕾bb誕生呀!  好厲害呀!!!

    回覆刪除
  13. 齊人四姊妹~好有幽默感&好可愛的形容詞 .
    [版主回覆05/01/2011 19:29:00]你睇佢幾生性吖, 琴日又鏢多一枝花出黎, 我諗後日返到去佢就高好多啦.

    回覆刪除
  14. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/5/6 下午5:37

    我鐘意紫色覺得好靚,不過佢地個樣好似好脆弱咁
    [版主回覆05/06/2011 17:50:00]係就係UN豬d, 但佢唔駛打理, 只要淋水就肯開花, 咁就好適合我種啦.

    回覆刪除
  15. 放係office?
    淨係淋水冇太陽都得?
    [版主回覆06/14/2011 12:15:00]公司都有燈光既, 都夠架啦, 雖然un豬d. 咁就梗係冇放係室外種咁壯啦.

    回覆刪除