2012年3月13日 星期二

屯門書展

早前閱報,已知悉屯門區會有書展。但接著就忘掉了,所以星期六見到這場景,自然十分高興。


 

一心到超市買材料煲湯,自要先辦好這件事,回頭再看吧。





身上負重不輕,只空出一隻手,只好隨意到一英文書檔瀏覽。念起老闆的三個孫兒,即買了這幾本。

 

頭兩本是打算送給分別兩歲及三歲的兄弟的。


 

這一本就送給年紀大一點的長孫哥哥吧。我回家後翻揭一下,發現這一本真確是超值抵買的好書呢,星期日定要多逛一次書展,多買幾本送人。


 

可惜到第二天,上述的好書已售罄,唯有退而求其次,買點男女皆宜的寓言、童話故事吧。幼兒書,我主張買硬皮書,可以好好保存。


 

天氣太熱,沒法逗留太久,走馬看花的,又選了幾本特價書。傳記式的書,應該不太悶蛋吧?



 

喜歡看人家的童年回憶,所以亦選了這本


 

十元可以買到這本學習英語對話的書,而且包一隻光碟,聽一次再轉送其他人學習也不錯啊!




這一本,亦是在特價書箱內找到的,看不到標價。箱內其他書多數是貼有$30的貼紙,但這一本裏裏外外也看不到任何指示。難道是有人誤放在此? 正想找個工作人員查詢一下,一個男士正將一箱特價書放到桌上。我立即向他討教,誰知他悄悄地向我說,$20賣給我,收銀處只在我身後,速速奉上$20,袋袋平安。後來細看,這本書原價$268的呢! 低於一折呀! $20,買本雜誌也要吧?



到圖書館與爸爸會合,吃過午餐,就用唐餅券換了一點吃食。




這款蛋卷不錯呢!



尤其這個盛著蛋卷的底盆:
 


大家見到的是什麼呢? 一塊環保塑料?

我看到的,可是排裝朱古力/Monaka的模具呢!

6 則留言:

  1. 呢個書展非常好呀!
    [版主回覆03/13/2012 11:53:46]冇諗過會搵到d咁平既書呢!

    回覆刪除
  2. The Wilsons 個兩本, 羅小姐都有呀, 係前年會展書展第一日買架, 十皮一本, 第二日去, 又係已經冇晒啦..
    [版主回覆03/13/2012 14:26:42]Professor Brain果本仲正呀, 屋企有小朋友, 值得珍藏幾年架.

    回覆刪除
  3. 有啲書真係好平,我好忍手咁只係執咗兩本!
    [版主回覆03/13/2012 15:34:58]其實書係可買可不買既. 但我心入面有記掛既小朋友, 所以都會買少少既.

    回覆刪除
  4. 下次記得拉架車仔去喇……
    [版主回覆03/13/2012 19:56:58]我駕駛技術好差勁, 所以係用車仔架. 以前試過甩轆, 所以一直都冇用車仔啦.

    回覆刪除
  5. 我好耐冇買書喇, 如果比我睇中我都會買咖.
    [版主回覆03/13/2012 22:02:54]如果d書太貴, 我會諗清楚先買, 除非有收藏價值啦, 即係十年廿年後拎出黎睇都有意思既果種.

    回覆刪除
  6. 好大收穫啊! 謝謝分享!
    [版主回覆03/14/2012 09:11:36]

    回覆刪除