2012年3月28日 星期三

我今次冇咁論盡啦!

冇錯,我見過鬼都未怕黑,再殺多次入馬鞍山!等緊巴士果陣見到做埋今年就要榮休既熱狗巴,梗係把握時間同佢影返張靚相啦。



點知話都冇咁快唧,車長連牌都轉埋,所以就變得好吊詭,一抬頭就變咗身。



為免屋主要張羅食物,我早就預備妥當才出發。




曲奇就太甜,呢個就不錯。我選了咖啡朱古力、藍莓、雙重朱古力、香蕉合桃。




剛好有四位,不如一開四,大家可以試吃不同味道。試食結果,以香蕉合桃勝出。




又一次的手作交流,做了這款東東。可知道它是什麼呢?




真身是一把小拉尺




我手工認真馬虎,差點嚇壞師父!




又做了這些東東,簡單又美觀。



其實我還油了一些木衣夾,但因時間倉促,尚未完成呢!

今次得高人指點,即係Bibi,她教曉我用Google Map去找出最快路線。連同候車時間,今回只花了個半鐘,比上次足足少了一個鐘呢!

小插曲:我乘巴士往大學站,到達時心血來潮,致電Bibi。她剛好在大學站外等同學,我們正好打個照面呢!


8 則留言:

  1. 手作好靚又特別.
    [版主回覆03/28/2012 10:29:42]放假就應該去玩下既, 但我就會選擇玩得輕輕鬆鬆.

    回覆刪除
  2. 把拉尺好靚好特別呀!係用咩物料整架?
    [版主回覆03/28/2012 18:42:03]你指把拉尺本身? 買返黎架咋, 個殼係膠既, 兩邊係橙色同綠色既. 經我加工之後, 先變成尾二果幅相咁咯.

    回覆刪除
  3. 馬鞍山 o既交通都好方便
    [版主回覆03/28/2012 20:48:59]馬鞍山都幾大架, 以東南西北不分既我去摸咯喎, 都幾係架.

    回覆刪除
  4. 整咗五線譜圖案的拼貼,個件小拉尺即時變得好有藝術性,讚!
    [版主回覆03/28/2012 21:52:36]其實你冇機會睇真唧..... 我平日影野, 又點會咁遠鏡架, 我D粘土蛋糕丁咁大都俾我影到大大舊啦, 就係自己知自己事丫麻, 呢把拉尺, 都幾多瑕疵架. 之所以望落去好睇係因為張餐紙靚咋! 原本仲衰D添架, 因為我冇心機對位, 就咁撻上去, 阿屋主同我惡補返, 先叫對返D位咋.

    回覆刪除
  5. 哈哈, 人在外, 真係有綠先見得到架, 即使係兩母女...
    [版主回覆03/29/2012 09:14:14]能夠星期中見佢一面, 都幾開心架.

    回覆刪除
  6. 你識唔識整哩D軟曲奇呀?我問左好多人都唔識呀!
    [版主回覆03/30/2012 20:32:48]咁就祝你成功啦, 到時俾D相黎睇下吖.
    [吉孖媽回覆03/30/2012 19:23:07]咦!好似可以整下喎!唔該哂!
    [版主回覆03/30/2012 13:32:16]你可以參考下呢度: http://www.xinshipu.com/%E5%81%9A%E6%B3%95/%E8%BD%AF%E6%9B%B2%E5%A5%87/

    http://blog.yahoo.com/angel_home/articles/22225

    http://coco_mydream.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1318322

    回覆刪除
  7. 現在才看清楚你當天的小磁貼圖案,攸得很美!期待欣賞你的小衣夾。
    [版主回覆03/30/2012 22:05:09]衣夾咯喎.... 要等三億五千萬年喎.

    回覆刪除
  8. 你好叻呀,我成日都用google map搵地方,真係幫到手
    [版主回覆04/01/2012 08:56:40]真係一枝幾好既盲公竹黎架.

    回覆刪除