2012年3月21日 星期三

遠行

14/3,又係放例假。今次要去到馬鞍山咁遠,拎住MANDY個地址,話係鑽石山地鐵出咗,坐85M巴士就去到咯喎。咁好啦,我睇過地圖,都應該摸到既,都係時候學下自立啦。

約咗十一點,出中環做少少野,九點半先出發都未遲。點知去到鑽石山都只係十點鬆D,早到太多都唔係咁好既,就上荷李活廣場行個圈啦。商鋪九成未開,靜蠅蠅既。見到311既祈福牆,可惜時間太早,未開放住。



有店鋪正在裝修,非常嘈吵,但我照坐係廣場入面既長椅度,扮長者睇陣書先。十點半先再去坐車都未遲。




沿途風景都唔錯



學校林立。





落車後,我好順利摸上門,時間啱啱好。

一坐落,主人家就好熱情咁任我選是日玩樂項目。真係俾佢D印仔收藏嚇親,自從我曉得"自食其力"後,都冇乜需要買印仔咯。
 
我地等埋嫻子黎,就開工玩啦。一於佢地兩個做口金,我就玩併貼。

我乜都鍾意細既,大大件既盒呀、架呀、鏡呀都唔啱我心水,我初初選了迷你木衣夾。但後來發現實在太難找到合適圖案,又見到一個巨型衣夾係度,就用佢啦,應該幾好既。




第一次掂呢D東東,唔可以一步登天架,就用塊心心木來試下先。




將底部及側邊油上塑膠彩,再係面頭油白色打底,先貼上餐紙。都幾靚吖,雖然仲未加光油,都唔錯架啦。




見到有一忽剩餘物資,度下先。咦,都夠用喎。




D牛牛好得意




好有童趣




貼好之後就係咁啦:




係咪唔錯呀? 以上併貼物品都要帶返屋企加工至得。




呢個係師奶之寶,掛勾。




出術用貼紙粘住打底就算,連顏色都慳返唔駛油。




加返張餐紙先,呢個要留低做水晶面,唔可以帶你走住啦。




主人家仲借埋呢本天書同工具我返去研究下,希望我睇得明啦。


 

呢幾粒實物,我影幅相就夠啦。



 

長者中心既作品,認真唔錯喎!


 

佢咁多寶物,梗有送D俾我玩啦,我貪心打劫咗一D閃石,仲有好實用既紙頭。


 

呢疊正呀,牛油紙! 唔駛成日搵環保紙黎起稿啦。


 

時候唔早啦,六點七個過D啦,唔好阻人地煮飯啦,我就閃啦。

到果陣,我先知 ...... 我冇諗過回程點走架喎 ......

歷史真係重演,回到我升中一第一日返學,放學果陣以為去返早上落車既車站等車返屋企就得架啦 .......

突然間醒起,真係一額汗 ...... 雖然我有開口問人地,走果陣係邊度上車。但係 ..... 我都唔認得路既,咁落車點算呀? 你估電車呀? 落車就係上車果條街呀?

等咗幾個字先有車,又坐正架冇報站牌既巴士,仲要去到半路架車駛到唔知咩站,司機叫所有人落車,要轉去隔離上架唔知咩X車度,話都一樣經黃大仙同鑽石山喎。一開車唧,個報站牌即閃黃大仙龍X樓喎。嗄 ..... 咁即係咩呀?

我: 請問搭地鐵係咪呢度落呀? (冇乘客識答我?又或者佢地唔信我咁低能仔?)

司機:地鐵站?下個站啦。

搵到黃大仙地鐵站啦,又見到有間麵包店,師奶濕平又發作,買個包先(呢間既雪芳蛋糕超難食)!跟住都冇行商場啦,入到地鐵。又想改變主意坐巴士返屋企,話晒都唔駛再轉車吖麻。但係,邊個出口至啱呢?打電話求救先。

成功出咗路面,又搵到個車站啦,點知又等咗幾個字先有車喎。上到車,原來架車連樓梯都坐滿人啦。諗住行入D,企係度睇下書都好吖,搵個光D既位置先。

點知,連本書都未拎到出黎,我身邊位伯伯已經按鐘要落車啦,有阿伯讓座,D後生又企到咁遠,實唔會黎同我爭位坐既。所以我只係企咗一個站就有得坐啦,一路睇書睇到返屯門。真係不枉我帶住本咁重既書出出入入呀!




返到屋企九點啦,平安到達,馬鞍山歷奇之旅完成。

5 則留言:

  1. 手工藝好靚.
    [版主回覆03/21/2012 08:54:38]交流活動呀.

    回覆刪除
  2. 我以為你出門遠行添……
    [版主回覆03/21/2012 20:55:23]我唔係好搭得車架, 仲話出門旅行?

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒包2012/3/21 下午4:42

    流浪的May姨
    [版主回覆03/21/2012 20:55:26]係滯留至啱.

    回覆刪除
  4. 哈哈, 香港地, 吾駛驚, 路在口邊, 問下人, 一定返到屋企架,
    呵呵, 我都係好依賴人地, 當出門時.
    [版主回覆03/22/2012 08:47:17]只係耐d唧, 實返到去既.

    回覆刪除
  5. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2012/3/22 凌晨12:42


    [版主回覆03/22/2012 08:46:58]

    回覆刪除