2012年3月16日 星期五

養德澤福

睇黑咪貼出黎果幅書法,好鍾意上面既字體,就去搵作者既其他作品黎欣賞下。

乖乖不得了,謝蘭生的作品實在太合我眼緣,可以講繼范曾之後,我比較仰慕既大師。

我相信黎緊既印仔,將會參考呢位大師既多啦。




養德澤福,即是培養好德行,潤澤自己既福份咁解掛?




原來好多書法家都寫過呢四個字架




而我呢,如果唔係偶然係網上八下,睇怕呢世都唔會見識咁多靚字呀。




個養字都仲係太一PAD,都係要再執一下架啦。搵日啦,不過就算唔執,都可以話係我專登既,唔通人地會咬我食咩?




俾股票版大家睇下,真係好耐冇拎起過把刻刀咯。



3 則留言:

  1. 好耐無見你做印仔,今日見到做得好靚呀!
    [版主回覆03/16/2012 11:35:04]真係好耐冇拎起把刀, 最近先整返咋.

    回覆刪除
  2. 好靚概印章,May姨,你真係叻叻!
    [版主回覆03/18/2012 19:45:55]除非有商業價值既唧,相信都冇人好似我咁濫,無啦啦做咗咁多書法章架啦。
    [版主回覆03/18/2012 19:43:58]整定D章黎印布同做其他手作,都好有用架。

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2012/3/22 凌晨12:45

    啲字好靚。隻綠色唔錯呀
    [版主回覆03/22/2012 08:48:00]呢隻叫綠茶色, 都幾好架.

    回覆刪除