2012年3月15日 星期四

為你煲靚湯

小家庭,其實買包超市既湯包,都好夠架啦。



Bibi鍾意蓮藕湯:




我貪心,想D湯甜D,就再加料,買返舊補腰既豬尾骨先。咁加埋煲湯都只係五十幾蚊唧,夠飲兩日架啦。




天氣潮濕麻,買多包粟米鬚添!

 



$8.9一包,有500克



兩下就將D粟米仔分體啦,嫰D既就煮黎食



老D既就連埋D鬚用黎煲湯



我好似平日咁放晒D材料去煲,煲咗半個鐘先放埋D粟米鬚同老D既粟米仔入去,原來煲完湯既老粟米仔都好好食架喎。




煲好湯,就夾起D粟米鬚掉咗啦。但我都試過拎黎食,其實都好爽口,不過我地餐飯,已經夠晒纖維啦,唔駛食咁多啦。




記住捌清D油先好喎,爸爸心急,要畢黎飲,有少少油花,在所難免架啦。

咩話? 呢個世界有種野叫隔油湯壺? 我夠知啦,但負責洗碗果個唔係我吖麻,想我俾人丙咩!

6 則留言:

  1. 好正呀!
    [版主回覆03/15/2012 09:18:33]佢近期至愛.

    回覆刪除
  2. 咦, o岩我口味喎, 一於....follow you
    [版主回覆03/15/2012 12:10:58]你果一半咁勤力, 咪當獎下佢咯.

    回覆刪除
  3. 係喇, 如果買咗隔油湯壺又要洗多樣, 我唔埋有無油的, 通常都唔係好多油, 照飲也!!
    [版主回覆03/15/2012 16:13:28]自己pit油都唔會太油膩既, 洗少d野.

    回覆刪除
  4. 四眼妹露比2012/3/15 下午4:57

    有靚湯飲!我都好耐冇煲湯囉!
    [版主回覆03/15/2012 17:45:56]你人少少, 去百佳廣場買呢d湯包得啦. 自己加塊果皮就得啦.

    回覆刪除
  5. 落咁多料,D湯實好甜啦!
    [版主回覆03/15/2012 17:46:15]梗係正定啦.

    回覆刪除
  6. 睇落都知道好甜呀。
    [版主回覆04/23/2012 10:20:36]我從來都只係會炒粟米仔, 但今次拎d老少少既去煲埋湯, 原來都幾好食架喎. 仲好味d添.

    回覆刪除