2012年3月8日 星期四

鮮茄豬肉餃

我覺得用蕃茄包餃子真係好方便,味道亦夠清新,值得推介架。

專登去超市買肉,點知鮮肉檔俾D地膽師奶盤踞住,真係唔夠佢地黎。但我都要買豬展、豬尾骨煲湯架,唯有靜心等待佢地買完野,有虛位先攝入去啦。

好不容易買到上述兩樣,但點解唔見有碎肉賣既? 唔通要自己夾一舊俾人處理? 見到一包梅頭豬扒,唔錯喎,有少少肥肉,而且肉亦唔多韌既,就買起佢啦! 阿姐好好人,幫我洗妥先拎去搞碎,慳返唔少功夫。



我先將生抽、糖、鹽同胡椒粉放入大碗度,撈勻先醃肉既。



撈勻之後,加少少生粉再撈下,再加少少油撈勻,就可以包起放入雪櫃架啦。



我喜歡用薄既圓餃皮(四兩都有四十多塊皮),但今次買開果檔賣晒,唯有去第二檔厚D都要啦。



蕃茄洗淨切粒,用蕃茄有度好,就係可以睇住份量黎切,唔夠先再切多隻出黎用都得。唔好切得太大粒,好易督穿餃皮。(唔怕D餡太濕咩? 唔怕,如果你係即包即煮,係唔緊要架。)



唔需要專登將肉同蕃茄撈埋架,放少少肉係餃皮中間



再放蕃茄粒就得架啦。



用清水沾濕一半餃皮邊



覆起粘合,係咁意好似蔵姑娘D餃子咁,用手指公係兩邊壓一壓,等D空氣走減D,咁煮起黎就冇咁易因為空氣膨漲而谷穿隻餃子啦。



再將兩邊角位濕少少水疊埋即可。



記住喎,水滾放餃子,滾起到D泡去到煲邊咁滯,就加半碗凍水降溫,咁做D餃皮會彈牙D架。(記住呀, 我呢度係講緊淥一個人既份量咋, 如果你大煲淥二三十粒既, 就梗係要放多d水啦. 到時降溫就要加成碗水架啦. )如是者等佢再滾起就再加凍水,重複多三次,餃子就應該熟啦。驚唔熟? 咁你滾多次咯! (記住:煮果陣千其咪加蓋呀!)











若然係用黎帶飯既,翻叮淥好咗既餃子,再加D湯入去就得啦。咁整D皮就唔會因浸水太耐而發漲,食果陣仲係彈牙架。



其實整餃子有各種餡料變化,每家媽媽都有佢地自己既手勢。有D講究既就連餃皮都要自己親手搓,我就係D假日媽媽黎,所以都係俾幾蚊人洗,買現成餃皮算啦。

8 則留言:

  1. 謝謝分享! 祝三八節愉快啊!
    [版主回覆03/08/2012 10:19:10]真係大家唔提, 都唔醒起呢!

    回覆刪除
  2. 靚又正呀!祝三八快樂!
    [版主回覆03/08/2012 11:45:03]呢樣啱你地食既, 試下整啦.

    回覆刪除
  3. 製成品好晶瑩剔透
    [版主回覆03/08/2012 12:20:53]皮靚就會咁啦.

    回覆刪除
  4. 餃子好味道呀
    [奶茶媽咪回覆03/08/2012 17:10:43]May姨真係好細心
    [版主回覆03/08/2012 16:07:47]好啦, 加陣改咗, 應該清楚d架啦. 其實呢個方法係北方人煮餃子既習慣黎.
    [版主回覆03/08/2012 16:04:20]我都驚你地又唔知用隻咩碗去裝水喎, 都係再寫清楚d啦, 都係咪用細半碗啦, 叫佢地放足半碗水穩陣呀.

    回覆刪除
  5. 蕃茄餃子, 都係我至愛食物之一哩, 媽咪一整, 我就會即call即到, 仲食到吾停得口添.
    [Amanda回覆03/09/2012 11:20:58]噢, 我都食到至少..八隻..架, o甘, 平時食半碗仔飯, 八隻餃子就已經好多架啦
    [版主回覆03/08/2012 17:04:45]唔停得口? 咁你食幾多隻架? 我地都係一人食十至十二隻咋喎.

    回覆刪除
  6. 開胃夠健康,正!
    [版主回覆03/08/2012 19:11:01]我咁懶, 整呢D就啱架啦.

    回覆刪除
  7. 我今天也會餃一餃,不過我用黃牙白!
    [版主回覆03/09/2012 09:05:22]我都成日用黃芽白黎包架.

    回覆刪除
  8. 未整過番茄水餃,真係要試試!多謝分享!
    [版主回覆03/10/2012 08:15:25]都幾清新架.

    回覆刪除