2012年3月29日 星期四

清埋最後一日大假

好多謝大家肯陪我,每一日假都有節目。

三月最後一個星期三,又係我放例假既時候啦!早上返去巡視業務,十一點半就閃,約咗另一位朋友,過一個悠閒既下午。

又去文化中心食晏仔,沙律算唔錯架啦。



我最喜歡燙熱既湯水,所以飲咗四碗湯!今日係紅青蘿蔔排骨湯同埋忌廉蘑菰湯。





主菜我要咗炸魚柳配蘋果沙律




今日既生果都幾多,有鮮果粒:木瓜、蜜瓜、菠蘿,又有西瓜同橙;糕點多咗Tiramisu,中式糖水我唔多好,但見到有芝麻糊,另一款係乜就唔清楚啦。




上次黎,有少少雨,又凍,所以冇去星光大道散步。今日陽光普照,又有少少風,幾舒服下。

曹達華既如來神掌:




跟住見到黃師父,可惜建設這條大道時佢已經仙遊,所以冇手印。




我好認真咁去搵石堅叔,終於都湊夠數啦!



8 則留言:

  1. 自助餐嚟架?飲四碗湯咁誇張,唔使食其他野都飽啦!
    [版主回覆03/29/2012 12:13:11]係呀, 半自助餐, 主菜就另點, 淨食沙律巴亦得, 已包埋湯, 沙律, 糕點, 糖水同餐茶任你黎.

    回覆刪除
  2. 好豐富呀!
    [版主回覆03/29/2012 12:13:30]平靚正架.

    回覆刪除
  3. 四眼妹露比2012/3/29 上午11:44

    等我有靈感,拎d樽仔俾妳!
    [版主回覆03/29/2012 12:13:20]好呀!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 文化中心個cafe都ok架, 我食完再帶爸爸媽媽去食, 佢地都like架 (可能佢地鍾意是因為抵食)
    [版主回覆03/29/2012 15:30:22]我都鍾意去果度hea下架.

    回覆刪除
  5. 要比四個叻, 一碗湯一個叻
    [版主回覆03/29/2012 21:40:03]

    回覆刪除
  6. expensive not?
    [版主回覆03/30/2012 09:13:42]V. cheap! $56 for salad bar or just charge you main course at 6X to 9X. My fish is just 7X. + 10%, worthtaking right? Ring and book a table two weeks earlier to make sure you get a booth.

    回覆刪除
  7. Moonwalk Kitty2012/3/31 下午4:39

    我都未認真行過星光大道
    [版主回覆03/31/2012 19:29:57]咁我都係第一次行唧, 叫做行一次咁大把啦.

    回覆刪除
  8. 叫人流口水的美食哦
    [版主回覆04/02/2012 09:06:36]果度幾抵食架.

    回覆刪除