2012年3月23日 星期五

滿江紅


到圖書館閒逛,在英文部找到一本關於中國圖章的書。

初時沒有細閱文字,只被"莫等閒"三字的印章吸引著視線。再看看旁邊的圖章,厲害啊!

原來整篇滿江紅都刻了出來。

認真地欣賞,其實篆刻章似乎可以隨意而刻,不一定要依本子辦事。

不用端端正正 ..... 可合我意啊! 從未真正了解刻章所以然的我,可真箇得到少少啟發呢!

4 則留言:

  1. 幾有型呀. 我覺得有D形狀太誇張, 冇左D古典味.
    我最中意「瀟瀟雨歇」, 有D留白先好睇.
    [版主回覆03/23/2012 13:07:55]可以亂咁黎既野就最啱我架啦!

    回覆刪除
  2. 我都睇到呆咗,雕呢D印的人好犀利呀!超靚呀!
    [版主回覆03/23/2012 13:08:27]有時刻一個半個就幾好玩, 成套呢.... 就真係甘.

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒包2012/3/23 下午3:17

    邊個係"莫等閒"A?
    [版主回覆03/23/2012 15:25:58]右邊第二行最底果個呀.

    回覆刪除
  4. 吾睇你覆BLOG友, 都搵吾到"莫等閒"添
    [版主回覆03/24/2012 08:18:47]唔係啦掛? 你地真係睇唔到架? 咁真係可能我雕開章, 一眼就認到呢!

    回覆刪除