2012年3月9日 星期五

放假做咩好?

星期三例假,一早先返公司做下野,清下檯,十一點半鬆人。大家自己執生啦,掉低呢句,我就走人啦。



諗住星期三,冇死架啦,去搭小輪去尖沙咀之前,咪可以順便係有機農墟買下菜咯。點知.... 現場既攤檔仲未開呀~!




黎到呢頭,又去文化中心外既餐廳食下半自助餐先。




兩個人,只叫一個主菜,我地要咗蔥油雞扒飯。飲埋忌廉蘑菰湯、粟米雪梨排骨湯、香草包、沙律巴各款菜蔬、水果、甜品糕點、糖水、熱飲都夠晒飽啦。(埋單只係百四蚊咋,認真抵食架!)

其他既食物,我..... 唔記得影.... 但臨尾都係咁意影少少甜品過大家睇下。檸檬味、紅豆味、咖啡味,都唔錯。其實已經好飽架啦,我飲咗三碗湯呀~~~




有blog友提我,星期三展覽場館免費入場,咁就去呢度散下步啦。跟住去埋文化中心混吉,再去崇光八下。因為肚飽,我一D野都冇買到。




多謝Eunice送我無價寶,我一睇呢一擔心機,就知自己冇可能有耐性整架啦。




兩傻遊完尖咀,就走咗去荃灣濕平。佢帶我去既商場,我去過荃灣咁多次,都未去過架。

9 則留言:

  1. 菠蘿叉燒包2012/3/9 上午10:53

    荃新天地呀?
    [菠蘿叉燒包回覆03/09/2012 12:12:32]哦, 荃豐中心.
    [版主回覆03/09/2012 11:11:36]梗唔係啦, 都唔知咩商場仔黎, 係好幾座大廈相連既, 綠楊行過d. 我以前都冇去過既.

    回覆刪除
  2. 節目好好呀!禮物好靚呀!
    [版主回覆03/09/2012 11:42:36]都係搵地方hea下咁唧.

    回覆刪除
  3. 博師奶Mrs.blog2012/3/9 下午1:10

    好悠閒的一天,真不錯啊!
    [版主回覆03/09/2012 13:49:45]HEA下又一日架啦.

    回覆刪除
  4. 前幾日去文化中心的藝術館看《吳冠中畫展》,行經呢家餐廳時,見好多人在等開門,看來口碑唔錯,價錢也不太貴,下次要去試下,多謝你的介紹!
    [版主回覆03/10/2012 08:14:22]應該話好平至真.

    回覆刪除
  5. That sounds like a very nice day. :)
    [版主回覆03/10/2012 08:13:51]悠悠閒咁過, 真係幾爽既.

    回覆刪除
  6. 好悠閒寫意嘅生活呀,叫人多羨慕......Haha~
    [版主回覆03/11/2012 09:03:08]若然早上有返去清檯, 尚算OK既, 如全日鴨腎, 第朝返去就倒瀉C啦.

    回覆刪除
  7. 火鳳凰自言自語2012/3/11 上午10:05

    節目豐富的一天!
    [版主回覆03/11/2012 10:07:54]都唔算係咩節目黎, 只係清假, 順便同朋友聚下咁唧.

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2012/3/11 晚上9:31

    寫意
    [版主回覆03/12/2012 08:57:17]間中偷下懶都好吖.

    回覆刪除
  9. 其實呢, 最理想的工作時間就係, 返兩日工, 放一日假,
    [版主回覆03/12/2012 09:07:09]你就想!

    回覆刪除