2014年1月10日 星期五

麗姐廚房

哥哥相約午餐飯聚,雖在灣仔,我坐地鐵去,夠時間有餘。一於奉陪。

今次大家改吃素,找了一間灣仔的樓上店。





素叉燒,意外地討喜,軟軟的,暖暖的,跟我印象中齋鋪的硬崩崩貨色是兩碼子事。



黑醋咕嚕,一吃難忘,十分對口胃。



健康炒飯,味道不過不失,油亦不多。



早試過樂農的流沙餃,所以沒驚喜。




反而梅菜餃十分討喜,好吃!



白玉千層,沒甚特別,可以不點。



羅漢齋炒麵,是脆脆麵條的製法。



台灣炒米做得很好,回頭的話,我一定會再點。



栗子腐球煲,有水準。




這碟芝麻大蝦,入面是現成素蝦來的,我比較不喜歡那些倒模素食。



南乳炆齋



清炒豆苗



地鐵站一出,步行一、兩分鐘就到。



尚算好找,就在悅香樓上。



入面其實都有很多座位,午飯時間,亦有很多人買外賣。



甜品叫了芝麻糕及紅豆糕。



還有紅豆沙,其實兩個人分吃一碗就夠了。



再過兩天,帶爸爸去試試,點了燉湯,清純好味。



晚餐例配一碟枝豆,成為廿蚊。我都明白晚間生意淡薄,但這個作風好像不太好。



我點了雜菜煲,其實爸爸不愛吃蔬菜。



黑醋咕嚕



家常豆腐,吃了數件才記起要拍照。



其實我已帶備飯盒,打算留給Bibi放學回來吃。所以才點三樣餸菜及三碗飯。但聽障侍應好體貼,以為三碗飯都是我倆自己吃的,怕飯會變冷,先上兩碗。



終於,除了裝滿一個餐盒之外,還徵用了爸爸的小餐盒放豆腐,才可以將食物全部打包。茶錢$8位,埋單$338,其實都頗貴。

又過數日,約另一位俏嬌娃飯聚,今次我們改試較為經濟的客飯。

$58一位,我地點了紅燒豆腐。



南乳炆齋




再加芝麻糕,成為$152。

相對來說,還是哈佛提較好。但這兒環境比較光猛舒適,而且坐位可以彈性處理,會按人客要求,合併餐檯,就算大伙兒一起去,也可以坐在一起,更加熱鬧。

P.S. 兩次晚間光顧,或者不是齋期,都沒有爆滿,所以一點也不嘈吵。

10 則留言:

  1. 大部份餸菜買相唔錯,但那碟值二十元的枝豆,就不敢恭維喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解佢會出呢招, 實在唔合理, 如果人地係成圍咁食飯, 你想立名目收多少錢就無可厚非, 但兩個人去, 擺到明要人俾埋碟枝豆錢, 好似唔係咁好咯.

      刪除
  2. 我返到香港都會去搵素菜嚟食,可惜呢間喺灣仔咁遠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想近邊頭呀? 屯門就冇乜邊間好食啦, 好似太子果頭(荔枝角道白楊街)有間素食媽媽都唔錯架喎.

      刪除
  3. 呢間我都有去食過、但果時好似無枝豆喎~~~~
    佢d齋菜有幾特別、味道都ok.........不過要比二十元的枝豆錢、好似唔係咁好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢項措施, 實在唔係咁好, 但佢有認真做料理, 就當支持下啦.

      刪除
  4. 好似都唔錯!枝豆錢要睇下俾得值唔值啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道算唔差, 我只去過三次, 如果同食素既朋友去, 呢度算係唔錯既選擇, 大班人去又得, 兩三丁亦可.

      刪除
  5. 賣相非常好, 廚房一定係大師傅. 不過咁貴, 我就算有人請都唔會食

    回覆刪除