2014年1月15日 星期三

迎馬之福

3/1,打算去Mandy屋企玩,我起咗個主題為: 做揮春,所以之前一晚,就即刻雕多個福字印章去用啦。



先前家姐傳過兩個福字黎,係咁意照抄,再改動一下,就用啦。


早兩年做過好一批迷你福字印章,覺得福字都係厚實D好既。


呢個印出黎都幾好樣


我帶咗D環保紙去,整幾粒實驗版出黎,睇落都唔錯。


但原來Mandy有顏色更紅艷的紙頭,暗藏少少金粉,更加合適。


再放一金框紙底,就相當美觀啦。

印章就放在主人家鎮宅,希望各位老友記都喜歡啦。



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 等我老鼠跌落天秤先:確係正架。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我只拎咗咁多件咋, 冇時間整咁多.

      刪除
  3. 請問呀, 最後兩幅相入邊, D字係點樣整到有立體感既呢? 係咪D墨有特別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔bro,其實我係上完墨, 印咗上紙度, 再上凸字粉, 再用熱風槍吹溶d粉,先做到咁既效果架, 工序都算煩複架, 所以唔可以大量咁整出黎. 你係咪好欣賞呢? 見係你咋, 你去maylibibi@gmail.com度留低地址啦,我寄D更正既俾你,帶俾你全年好運氣。

      刪除
  4. d金粉底紙襯埋好好睇~朋友一定鐘意~

    回覆刪除
  5. 哈....哈....係唔係又有福字收呀....我鍾意呀....^0^...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個印都送埋俾人,冇得再整啦。

      刪除
  6. 呢個啱哂新年用 夠喜慶 又有福氣 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 超適合老友記,所以我留左個印俾活躍於康齡中心既朋友,等佢可以為長者們帶黎多啲歡喜。

      刪除