2014年1月8日 星期三

馬到功成



又到馬年了,自然要做一個應景的揮春印章。



墨寶收集了好幾張



郤挑不到一張完美的



硬是覺得有點兒不好



要人家分拆再寫










我總是死心眼在成字



描了一遍又一遍,將馬字再寫大一點,功字又改了一次,成字郤寫來寫去也不滿意。



從來沒有發現原來馬字和到字的距離太接近



左邊是最後一稿,以為自己已經寫得比較直了。



馬上轉印



雕到很累,這款字體確是比較難處理。



分開兩天去做



上色後才見到大毛病,為時已晚。



印出來,大馬壓境。



要再修葺



馬腳太胖



再落數刀,全部都要修身。



右面是最後一版,最滿意是功字的"力"那一勾。



其實馬字與到字的距離可以修正,只要忍心將印章割開,再貼上手柄,就成了。

但懶人如我,多數都會由得它保持不完美。

這才像我做的東西呢!

呢個印章,無論印利是封,賀卡或迷你揮春,都係咁靚,大成功呢!

7 則留言:

  1. 剩係心機都值得一贊喇! 彫得好好呀! 我俾100個LIKE!

    回覆刪除
  2. 咁修身之後又真係好睇好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經靚返架啦, 成品都唔差架, 你去留返個mailing address俾我, 等我寄俾你啦.

      刪除
    2. 拿,你星期三前唔覆,就當你自動棄權啦。XD

      刪除