2014年1月9日 星期四

年度最愛的卡

聖誕後仍陸續收到大家的心意,這一張可算最特別。



全張手作卡,連信封也是用環保紙自製的。




正面可愛,背面也不賴。



宣傳品也有一定用處啊!



來個大特寫,讓大家欣賞這張既簡單,又可愛的聖誕卡。



入面有胖兔子的百搭印章,我都應該自製一個類似的,頗實用啊。



卡背有個更小的兔頭,互相呼應。



有趣的設計,雖然我沒有這麼美麗的masking tape及絲帶,但我一定可以找到代替品,照版煮碗,再做一張可愛的心意卡。

正所謂: 橋唔怕舊、最緊要受!

8 則留言:

  1. 好環保嘅全手作卡!

    回覆刪除
  2. 如果你整張卡既話可以用哂你整既印仔印出黎~~一定好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要用晒我整過既印仔, 要做本書先掂喎!

      刪除
  3. 呢d真係用個心去做的東西....珍貴程度勝萬金....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用心去整既野, 我實feel到既.

      刪除