2014年1月30日 星期四

揮春賀馬年

三年前,我已經做過一批揮春仔,大家有興趣可以黎呢度重溫一下:

賀年揮春

為咗令大家都歡歡喜喜過新年,我專登做咗一批迷你揮春應節。





大大話話都有百幾張



你地咪以為好多呀,其實一人一張,都好易分晒。



意想不到既係,呢個心曠神怡印用黎做揮春一樣咁靚,大方得體,又夠新意。



因為福字印晨早就送埋俾人,所以只得手上呢幾粒咋,收到既朋友仔,希望你地會珍惜啦。



今年係馬年,所以馬到功成既版本做得最多。



我亦特意雕多一個唔同字體既馬到功成黎印,等大家冇咁悶。



順手整埋星雲大師既慈悲喜捨,或者佛教徒會更喜歡。




原本冇諗住整華麗版既,咪因為一個懶字咯,功夫多吖嘛。



既然有四張用咳吐不壓好既紙框咯,咁就整埋佢,送埋出去啦。



收到特別版既你、你、你,都應該歡喜啦掛?



多手用玫瑰金吹咗張特別版,唔錯掛?



其實平實版既大吉大利



隸書馬到功成,都一樣咁受歡迎既。



其實所有揮春都係環保紙頭同雜誌紙黎,呢張咁金光閃閃既底紙都係環保紙黎架,但大家配合之後,又咪幾靚咯。



祝大家馬年事事順景,身體健康!

28 則留言:

  1. 呢排懶到出汁,好少探D老朋友,今日先過黎坐吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又要玩釣魚, 又要遊山玩水, 又要俾個孫玩, 梗係忙啦, 出年啦, 你靜龜龜黎個地址俾我, 等我第日再有新版本既時候醒埋你, 等你大人開心下.

      刪除
  2. 玫瑰金幾好睇BO~~~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 最緊要大家都健健康康, 生活愉快.

      刪除
  4. 收到既人一定超開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以講有九成人係好開心既. 手作既野, 都唔係人人受既.

      刪除
  5. 我係度祝你:新年快樂~身體健康~事事順利~心想事成~一家團圓~恭喜恭喜~
    唔係印落去既咩??點解d字咁立體既??好靚喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D咪我之前留言俾你, 想醒你既東東咯. 可惜你沒回應. 佢地係用咗膠水印台, 再上凸字粉, 然後用熱風槍吹溶D粉做成既, 所以會有凸起既效果. 型仔好多架.

      刪除
  6. 拜年來喇! 祝你馬年如意, 身體健康...
    一*╔══╗╔════╗*Ѽ*╔══╗╔════╗*馬
    馬*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*年
    當*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ
    先*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*行
    大*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*好
    旺*╚══╝╚════╝*Ѽ*╚══╝╚════╝*運

    回覆刪除
  7. 好有心思既揮春呢~~ 水太太祝你馬年快樂﹗一家平安﹗身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我年年都有做賀年野, 只係每次都唔同唧. 多數都只係俾姨媽姑爹, 但今年就惠及好多人啦.

      刪除
  8. 多謝你個福字印呀, 睇下我做左D乜啦. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實係入唔到你度架,因為你既邀請只可以valid 幾日,跟住又開唔返架啦。

      刪除
    2. 吓, 咁都得. 等我再比個invitation你.
      你要bookmark我個address.

      刪除
  9. 總算做到皆大歡喜啦!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我都希望大家收到都開開心心架麻, 咪整多D唔同款咯.

      刪除
  11. 好靚,都想收到張..

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁等我第時義賣你黎幫趁下啦.

      刪除
  12. hello~ 我想問揮春上面d字係咪都係自己寫架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 先寫字,再刻章,然後再印同加工先做到架。唔係又點會張張都差不多樣吖,你話係咪?

      刪除
  13. hello~ 我想問揮春上面d字係咪都係自己寫架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 先寫字,再刻章,然後再印同加工先做到架。唔係又點會張張都差不多樣吖,你話係咪?

      刪除