2014年1月21日 星期二

木手柄



好多謝送我呢批物資既朋友, 除咗用黎做印章既型仔手柄外, 我仲分咗俾好多人.


圓形既木仔, 有兩圈凸紋, 有朋友將佢變身做中秋節兔仔燈籠既四個轆.





其實係上面加d野, 再裝上螺絲圈, 加上電話繩或珠珠鍊, 就可成為一個飾品.




大家亦可以在上面上色,就算不規則地亂畫,都可以成為一個獨特的作品, 送俾家人或義賣亦可.




這些木棋子, 就要你們動腦筋啦. 有人鑽入螺絲圈做鍊咀, 我亦諗過用來做rubber stamp既手柄, 早前俾咗d我大佬, 佢曾經係我心目中既手作萬能士, 唔知佢又會拎黎做d咩呢?




我地刻橡皮印章, 會產生好多碎料, 簡簡單單咁粘在手柄上用黎俾小朋友蓋章做圖畫, 都係一個幾好既提議.




幼稚園或長者都做得到, 用黎做賀卡, 如復活蛋既圖案亦可, 大家可以發揮無窮創意.





衷心祝福分享到呢d物資既朋友, 希望大家同人分享之餘, 自己亦享受到做手作既樂趣.

10 則留言:

  1. 物盡其用,夠環保!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲執得齊成套,俾左啲教會,等小朋友可以捉國際象棋。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實諗得出既,都可以架,有人就咁係隻棋子上,上粒螺絲圈,用黎做吊飾,匙扣等,都好受歡迎架。

      我仲執得齊成套,俾左啲教會,等小朋友可以捉國際象棋。

      刪除
  3. May e,你d手作真係好勁,又有創意!巧手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁字就真係唔敢當啦, 只係小手作黎唧, 我都冇大件野做到出黎既.

      刪除
  4. 你係環保之星~
    你舊年盤富貴竹好靚呀~~~係麵粉花來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係麵粉花黎架, 我慳家吖麻, 所以用咗牙籤黎做膽咯, 係自己諗既, 我孤陋寡聞, 睇怕都算叫做小發明啦.如果外面有人同我一樣咁做既, 都應該係睇咗我既blog抄考抄考架啦. 我唔介意既, 最緊要大家玩得開心, 將歡樂傳出去.

      你識得我太遲啦, 我已經加返晒D連結, 你可以上返去上面睇啦.

      刪除