2014年1月20日 星期一

牛油果

訂購了好幾款即磨海鹽


聽聞加鹽入牛油果上吃,味道更鮮,即管一試。


其實我多數就咁食,或者只加檸檬汁。


後來發現,都係檸汁加日式芝麻醬既配搭最正。

不過,人人口味不同,我有同事就喜歡加少少花奶同糖一齊食,而廿多年前,環球大廈就有果汁店,出售牛油果汁,佢應該係牛油果加練奶同碎冰打出黎既,真係好好味架。啜一啖,冰冰涼,仲感覺到D細細既碎冰,未完全融化既,果然係消暑佳品呀!

8 則留言:

  1. 加奶打碎都好飲!! 就咁食實在唔OK - -

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁食要夠熟先好味, 做果汁真係好味道.

      刪除
  2. 每個人啲口味不同,我就覺得牛油果啲味道麻麻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同既品種同熟成程度都會有好大既口味出入,我以前就唔會咁食既,係最近先咁搞既。

      刪除
  3. 我多數做壽司先會加入牛油果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過加入忌廉湯,不過嬸嬸多數整牛油果點點醬,用黎沾粟米片食,或者撈沙律。

      刪除
  4. 我鐘意將牛油果壓碎撈埋雪糕一齊食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果然係識食呀! 簡直就同我講果隻牛油果汁有異曲同功之妙呀!

      刪除