2014年1月7日 星期二

無味的板長

14/12/2013,又係兩母女拍拖既日子。我真係冇幾多餐同佢一齊食飯。

去碼頭,揀咗板長。加洲卷,蟹子唔駛咁孤寒掛?




魚生飯,超迷你,呢個小容量仲膽敢深度不及外觀既一半,就好似大家樂焗豬扒飯咁,碟內膽係淺淺既不鏽鋼兜咁,呢度都係淺到連隻小小鐵匙打側都高過佢。



蟹籽沙律,出奇地大份,但係冇乜味既,除咗蛋黃醬味,就乜味都冇。



最及格就係個蒸蛋,夠熱。



魚生嘛,都係冇乜味道既。



最特別就係呢塊電子餐牌唧



食完餐飯,Bibi話不如食爭鮮好過。人地咁平,味道唔可以太要求。搵間正式鋪頭黎食,就係想食有味既野,點知係乜味都欠奉,仲衰過去超市買盒壽司食,咁就冇下次啦。



12 則留言:

  1. 板長..睇親英超直播都有廣告,佢喺呢方面駛唔少錢,啲野縮水預咗,但太袖珍又真係幾離譜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫講話我吖,連啲後生女都覺得唔抵,就一定係有問題啦。

      刪除
  2. SUPER搵笨,我只會幫襯元氣,千兩同埋一D 唔係大集團GE ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都係諗住近近地先去唧,真係冇下次啦。

      刪除
  3. 上次返香港都無幫襯過板長!

    回覆刪除
  4. 咁都唔平喎~都無咩食過魚生哥d~~
    唔怪得澳門哥d執哂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫人點回頭吖,住宅區,做唔到街坊生意就摺得架啦。

      刪除
  5. 我都笨, 唔識食又唔識分佢好唔好味 之前食灘萬都覺得冇乜特別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呀,求其食飽就算架啦,只要唔俾啲你唔鍾意食既野你就得架啦。

      刪除
  6. 唔怪之得今年板長老細冇去日本買魚啦~~~~冇人去食乜味道既魚生

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實投到條魚又咪咁,單單掉啲錢去賣廣告而唔做好品質,咪即係倒米咯。

      刪除