2014年1月22日 星期三

團年@組長

年近歲晚,飯局自然多,要遷就爸爸的更表,又要跟契媽佢地夾時間,唯有安排吃午飯。





幸運地,我選了這一間吃放題,訂了12:30的檯子,用餐時間兩小時。



麵豉湯沒有死咸,合格。除咗湯同水,沒有熱飲,全部都係罐裝飲品。佢地叫咗蜜桃茶、汽水同道地飲品。



雖然例排點魚生,份量會自動減少,但尚算新鮮,冇人話唔俾encore既。



牛油炒帶子加黑椒豬頸肉,不錯。



燒菠蘿,相當好味,大家記住試啦。



據聞天婦羅蕃薯及芋頭都很好吃,但我是不會隨便亂用我既quota既。看看這薄如蟬翼的外衣,我諗其他天婦羅都一定不錯。



火炙壽司,好吃! 其餘既壽司同軍艦壽司唔記得影,都OK。



燒雞軟骨、雞腎、冬菰、茄子,雞軟骨最正。冬菰可以不點,又乾又冇味。



漬物既螺肉同貝類,都幾辣。明太子蟹棒沙律,沙律醬不夠,要求加醬另上,正。



原來芝麻菠菜係咁款既,都幾好味。



炒雜菜,麻麻,金菰牛肉卷,佢地話好食。



燒菠蘿、雞軟骨要追加。



甜品只得芝麻、紅豆雪糕,朱古力雪條同埋自家製甜品。



是日自家製甜品係芒果慕司蛋糕,一寸咁大粒,叫做試下啦。



萬勿錯過芝士年糕,真係超好味,我地係臨走先點既,好後悔冇叫多D。





埋單$651,我地六個大人喎! 原本諗住午餐食百五蚊位咁上下啦,點知咁平。




除開一人$108.5,咁抵,梗係要再醒佢少少啦,我另外俾咗四十蚊貼士佢地。

12 則留言:

  1. 真係好正 熱食都有好多選擇 (我不吃魚生) 仲有個芝士年糕 有機會一定要試下 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱食既選擇好多,我地唔得閒食佢地之嘛,大把一品料理,串燒,天婦羅等可以叫。

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁既價錢,兩個人,去普通店食碗飯或麵,再加碟炒野菜,分鐘會貴過佢。

      刪除
  3. 我都好鍾意食放題架,勝在有得任食之餘,仲唔駛自己出去拎丫嘛! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咯, 平平地, 一家三口去食下啦.

      刪除
  4. 回覆
    1. 多選擇, 味道又唔差, 我地冇食勻d野, 有好多都冇叫.

      刪除
  5. 咁以放題黎講真係算唔錯喎~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. (用膳時間兩小時)地址:銅鑼灣洛克道491-499號京都廣場十樓

      刪除