2014年1月14日 星期二

速食魚柳

數月前在超市發現了新產品,即食魚柳。





不用油炸,可以微加熱,或加少許水在鑊中煎焗一下就可以吃。


有數款味道呢,有藍芝士、香草芝士



及蕃茄九層塔芝士味


雪魚柳、忌兼、芝士、洋蔥、葵花子油、麵粉、香草、鹽及香料等


在煎煱中放兩匙油及一匙水,放下魚柳,加蓋焗7-8分鐘;或用微波爐加熱三分鐘。


簡便又有營養


產自烏拉奎


我試過叮一條放上餐桌,小小的一條,自己試一口,E~~~,不喜歡!

但兩父女則全沒投訴,搶著吃,還勁欣賞魚柳上的芝士汁呢。


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我鍾意試新野,所以間中會去大冒險。

      刪除
  2. 我下次去超巿留意下...買回家試試....

    回覆刪除
  3. 都幾方便呀!雪味勁唔勁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只食左一啖仔咋,俾佢地食晒。雪味就冇乜,但腥腥地。

      刪除
  4. 俾我一定揀藍芝士口味的!!

    回覆刪除
  5. 我好有興趣呢?請問幾多錢呀?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好記得,好似廿幾。貴!

      刪除
  6. 芝士就唔多o岩我口味喇.

    回覆刪除
  7. 邊度有得買呀~~~可以試下

    回覆刪除