2014年1月2日 星期四

2013聖誕禮物

今年既聖誕,認真大豐收,我自己反而冇乜預備禮物送俾人。

真係不得不提我竟然係Christmas Lunch得到兩次獎,真係冇乜幾可.




阿仔今年贊助我烹飪班學費.



同事在不知情下,送我圍裙,心有靈犀呢!




謝謝Candyjai送我防塵塞,我自己點可以影到自己部電話吖?係隔離位俏嬌娃影完,傳俾我既.





噢,又多枝潤手膏啦!




呢盒送忌廉湯就最啱啦



呢套圖釘係咪好正呢?



平安夜,全日不停有東西吃:另一品牌既開心果味馬卡龍



芒果栗子蛋糕,諗落其實真係唔應該食午餐



收到星巴克的儲值卡



每張$100



聖誕薄荷朱古力,再食真係乜都超標啦



又一盒雜錦,我拎起一粒就分晒俾人啦.



生果盒



雲呢拿棒棒糖,呢隻味道同質感都唔錯架.



又多盒生果,我已經飽到上心口,食唔到啦,唯有帶返屋企食啦.我同爸爸食一盒,Bibi放工返黎食一盒做宵夜.



收到不少賀卡



佔滿牆邊空間



大家分我的朱古力要寄存一陣先



最後一份是Bibi送我的,保濕凍膜.洗完面用既,唔駛過水,好方便.



同埋眼霜,佢話可以緊緻d喎.即係話阿媽縐皮啦 = ="



我都知自己要保養架啦,謝謝你體貼的禮物.

7 則留言:

  1. 唔係呀~bibi好貼心呀~你查左一定暖在心啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我俾足面,放係洗手間,隨時洗過面都用到。

      刪除
  2. 你去睇下同事送乜比我, 超搞鬼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一路都去唔到你個blog 架,只睇到貓閱讀架咋。

      刪除
    2. 再send invitation 比你啦, 收email. ^^

      刪除
  3. 嘩~~~好多人送嘢比妳食喎~~~引死人啦

    回覆刪除