2013年12月31日 星期二

2013聖誕餐

自從公司十五週年(果陣Bibi只係四歲咋!)之後,今次只係第二次去文華酒店聚餐。

今次再度在此吃聖誕餐,文華已經從新裝修過了。




連桌上的聖誕小玩意,都精美很多。



我一向吃自助餐都不會吃太多,所以就先讓相機吃一遍。(大廳兩邊都放置了兩套相同的食物,所以基本上是不會遇到要排隊取食物的情況。)



文華餅房改革後,西點做得相當出色,所以甜品是不錯的。



賣相骨子,雖然是小小的一件,我也跟同事分吃。



士多啤梨塔質素相當,水果亦新鮮討喜。



熱盆連炒飯的賣相亦可人



小椰菜、西芹蝦球、炸薯角



煎雪魚柳、燴雞柳



羊架、牛柳粒西蘭花



沙律菜



煙三卜魚、芝士、凍肉



混合沙律



魚生、壽司



生蠔、青口



蟶子、長腳蟹腳、蟹鉗(蟹殼已退去,方便食用)



大蝦、翡翠螺



栗子蘑菰湯



火雞、火腿



我只吃了這碟,及一點熱食: 兩小件魚柳、一片火雞、一片火腿、一隻蝦及兩碗湯。



這兒的麵包很可口,我吃了兩個。



這就是我跟同事分享的一碟甜品,可口的黑朱古力榛子,必吃。雖然我的食量不大,但今次的食物質素確是很好,大家都吃得開懷。



我竟然在兩個遊戲中勝出,得到一千大元獎金。

第一個遊戲係最後一節抽名出來玩的拋乒乓球遊戲,我只拋中一個,都可以勝出,簡直出人意表。當我的對手開始拋球時,大家不停為他打氣,要他保持不中。我就在大家的喝采聲及敬老氣氛中勝出。

第二個遊戲是挑戰賽,懷舊遊戲擲"畫"子,雖然遇到強勁對手,我亦沒有玩這麼多年,仍然寶刀未老,輕易勝出。


24 則留言:

  1. 又食又玩又有禮物,好開心呢!

    回覆刪除
  2. 祝你新年快樂, 2014年一路口福滿滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..... 你地都係唧, 祝小齊快高長大, 越來越擔衣, 做個靚衫代言人.

      刪除
  3. 年尾行大運,又食又拎,真係開心!

    回覆刪除
  4. 文華素享盛名,美味呢.
    新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯呀! 我都祝你新年偷快, 笑口常開!

      刪除
  5. 食物好吸引,現金獎更吸引! *v*
    呢晚又食又拎喎~~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係午餐黎架咋, 係咪好豐富呢?

      刪除
  6. Happy New Year !! Mandarine Oriental 瑞士Management

    回覆刪除
    回覆
    1. 咋一聲又2014啦, 新既一年, 大家都開開心心, 健健康康!

      刪除
  7. 文華餅房出品 真係好得 ( 雖然我都係得個恨字~~~ )
    其實...成餐飯都好得 ^^
    May姨, Happy New Year!!! 身體健康 開開心心 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既祝福, 真係大家咁話呀!

      刪除
  8. May姨大發神威,可連下兩城;喺新嘅一年,肯定萬事亨通,心想事成喇!

    回覆刪除

  9. 新一年好嘅有哂, 衰嘅走哂!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯! 冇錯! 一於大家都順順利利!

      刪除
  10. happy new year~~
    你好叻呀!~~~~嬴到1000蚊~~~
    同埋你公司的聖誕大餐好正呀~~同我公司真係無得比~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都成日食好野架啦, 唔駛下下做比較既, 最緊要係同咩人一齊食之嘛.

      刪除
  11. 嘩~~~~妳公司好有心思喎.......妳勁呀嬴到1000蚊~~~我就冇妳咁好運啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我? 真係百年難得一遇呀, 我好少抽到好野既, 對上一次玩遊戲得到獎, 好似已經係我嫁之前啦.

      刪除
  12. 又玩又食,又有獎金,好幸運.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只諗住同大家食返餐架咋,冇諗住有獎品既。

      刪除