2013年12月10日 星期二

三款糖 at a time

入得零食店,唔多唔少梗買到D野出黎既。

今次我就買咗三包糖,芒果同菠蘿喎,兩款水果都係充滿果香既,加埋一齊,應該唔差掛?




既然佢地係台灣特產,就買黎食下啦。一俾完錢,我就即時開咗包糖黎試下,如果好食就即刻買多包拎返公司請大家食嘛,費事返轉頭再買($7.9)。




結果呢,冇乜驚喜,咁就慳D啦。所以大家可以放心,我會回頭再買既,一定係好野黎。

呢一包呢,係日產既薑蜜糖黎,硬糖黎既。諗起有同事好喜歡食薑,就買包食下啦。



佢個包裝袋說明講得咁吸引,又本土生薑,又本地蜂場,我先落搭咋($11.7)。



點知蜜糖味大過薑味,差不多FEEL唔到辣同薑既香氣,冇乜癮。唯有同人講: 你就當係食緊蜂蜜糖啦。



市面都有好多款蕃茄糖,我基本上唔多記得自己有冇食過呢款,好似包包都咁上下。



$11.3,又整包玩下。



噢,又係車厘茄咁味,仲要係感覺好似好稀既車厘茄汁咁咯,一D都唔似我地食開既蕃茄味。




三包都去唔到B級既水平,大家可以唔駛買啦,要過口癮都買過第樣啦。

10 則留言:

  1. 我相信就算啲味好濃,可能都係用化學品例如香精之類造出嚟嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家D食品添加劑真係幾勁下.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我喜歡試新野, 發掘新零食同大家分享, 零食係一個好好既橋樑, 我一開始出社會做事, 就被同事封咗做歡樂天使, 我諗主因都係我成日請大家吃零食.

      刪除
  3. 咁我要買番舊時哥隻紙包裝既薑糖食算喇~哥隻夠哂辣呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講新亞呀? 依家有一另一隻仲正呀.

      刪除
  4. 回覆
    1. 因為身邊都有血糖低既朋友, 所以我常備糖果, 等人地可以隨時補充.

      刪除
    2. May姨真好人,成日都為他人著想。

      刪除
    3. 方便下大家唧, 你話我傻都係咁話啦, 我連粘鞋膠都医咗幾枝係櫃桶, 隨時預備救人既. 又唔值得咩錢, 但叫起手要用就係寶啦.

      刪除