2013年12月17日 星期二

與蟹麵膳偶遇

陰差陽錯,早上走了一條平日不會走的路往吃早點。路經中環街市旁的寶湖,抬頭一看,眼前出現一個未有亮燈的招牌: 蟹麵膳。這可是一間新店?

午飯後突然記起這店名,問同事可曾光顧過? 大家對此店都沒有印象,但嬸嬸郤說這兒的湯底不錯,是真正的蟹湯。上網搜尋一下,食評亦不差。即晚就相約友人前往試試。




朋友點的蟹肉雲吞蝦籽北菰撈麵($46),我試了一隻雲吞,味道不俗。加八元要了一碟生菜。



我的海南雞蝦籽北菰撈麵($46),加$8要了一碟白菜仔。雞很滑,味道很好,皮下脂肪明顯處理過,就算連皮吃亦不算過份。蟹湯上有韭黃,注重細節,先嚐一口湯,溫度不足,可能碗本身冷,令溫度大打折扣。麵質拿掐得不錯,老闆亦有認真吩咐廚房改良除鹼方法,確保品質。可惜北菰及雞皆不熱,令麵溫速降。



老闆客氣地請我們試吃碗仔翅,材料充足,但又犯了大忌,只可權稱暖和。



加了一份煎釀三寶,點了兩件尖椒(微辣)、一件炸雲吞及釀茄子。即叫即製,保證新鮮。



朋友的熱檸茶,茶味可以但檸檬本身未如理想。我的奶茶(雖知在不相熟的小店點奶茶風險極高),滑得無話可說,水滾茶靚,挽回了極多分數。



老闆又提議送我們兩客甜品,我敬謝不敏,朋友則無任歡迎,所以只要了一客。相信是滑滑的朱古力奶凍吧。



小店親和,雖然人客聊落,但老闆及員工皆友善待客。


有別一般的下午茶餐單,加上滑滑奶茶,直得轉轉口味。



下次光顧,定會試試追加幾個小食。



海南雞飯加飲品,自取只要$40,相當吸引。



大家可有興趣一試金牌手打海蝦丸及蕃茄麵?



未知粟米鬚水是否夠燙呢? 



小店不收加一,但May姨不願佔人便宜,適量地多付一點,謝謝老闆的款待,皆大歡喜。



進食期間聽到老闆跟員工開會討論包場日的流程,原來十五人就可以包場及訂定餐單。因為人家正忙於討論,未敢插科打諢,所以不知詳程及價格。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度係有架, 不過我冇食之嘛.

      刪除
  2. 老闆友善,就算食品一般,客人都會受落! 雞皮雖無益,但見到滑滑嘅黃油雞皮,俾著我都係忍唔到,食咗先算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要底層肥膏起咗, 食落就感受好d.

      刪除
  3. 我覺得應該熱的食物唔熱已經扣左50分……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 唔夠熱, 真係大打折扣, 所以我專登去Openrice出一篇, 希望主持會睇到, 改善一下.

      刪除
  4. 望落都幾吸引喎~蟹湯喎~真係係出面未試過~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我地食撈麵既, 碗湯就冇乜大作用既, 食湯麵就唔同啦.

      刪除
  5. 我都未食過蟹湯麵、有機會去試下先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度平平地, 咪去試下咯, 要維持一間小店真係唔架.

      刪除
  6. 外賣自取平甘多.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為店細麻, 鼓勵大家多d幫襯, 其實係好事黎.

      刪除
  7. 蟹肉雲吞真係未食過
    啲食物賣相好得呀 不過食熱嘢但唔熱又真係幾扣分 尷尷尬尬咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 新店, 有不足既地方, 我都希望佢會改善既.

      刪除