2013年12月5日 星期四

忽然Super Sandwich

差不多到了放工時間,接到Bibi電話。她想跟我在市中心吃飯呢! 佳人有約,自然樂意奉陪。

到哪兒吃飯好呢? 想起早上在免費報紙上剛好有這一間店的優惠券,$43一份晚餐,選擇尚算吸引,就決定在這裏用餐了。



 這兒採先購票,後由專人送餐的服務,所以付款後,我倆就安坐位上了。




可能是閒日吧,店內人客只得三數個,跟店外相連的大家樂的刮噪場面,有很大的反差。



這是我的碎蛋沙律併吞拿魚沙律焗薯伴蕃茄沙律、酥皮湯及熱檸茶。那塊檸檬不太新鮮,所以我沒有將它放入茶內。只是把檸檬汁劑在焗薯及蕃茄上,令蕃茄沙律意想不到地好吃。



Bibi的鮮雜菌意粉配忌廉汁,竟然變了鴛鴦意粉,反正我們是第一次光顧,照吃如儀。奶茶是淡淡的英式奶茶,幸好還有較為精彩的酥皮忌廉湯。



一下子全部上檯,都不知應該先吃甚麼,冷氣開放,恐妨焗薯變冷,無論如何也要先吃一口,看看味道如何。

很可惜,面頭的兩款沙律太冷,焗薯明顯只是温温吞吞的狀態,所以絕對不及格。



尤幸酥皮湯狀態大勇,挽回不少分收,由始至終都是熱騰騰的,酥皮亦鬆化好吃。




喝了半份湯,意粉小姐都快要冷死了,只有些微熱度。




Bibi不愛熱食,所以沒有投訴。

我把焗薯用湯匙挖出,浸在湯內,才可享用熱度剛可的焗薯。

鄰桌母子點了意粉及三文治,上桌時,剛烘好的麥包三文治相當吸引。但可笑的是,人家的蕃茄火腿生菜三文治,竟然缺了火腿。廚房這個失誤絕不可原諒,因為店內聊聊幾位人客,是不同時間入內光顧的。亦即是說,她們(對,負責食物的工作人員有數位)每次只負責為一檯人客服務,難道幾位年青人要專心做好一份三文治也辦不到麼?

難怪店內只得幾個客人,若經營方式再不改善,再多花錢推廣也徒然啊!

16 則留言:

  1. 近年我返香港都無幫襯呢類三文治店嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你返到黎仲唔趁機會食多d果邊冇咁平靚正既美食咩!

      刪除
  2. oh~
    我間唔中都幫襯架~
    D水準都OK wor~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實家下好多都係請part-time做野, 尤其現今年輕人做事都普遍輕浮, 所以真係良莠不齊架.

      刪除
  3. 咁嘅食品,好難留得住啲客人喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 一樣俾咁既成本出黎, 如果個員工識諗, 做好d, 同樣既食材, 都會食到更好既味道出黎架. 生意好d, 佢地都有好處架麻, 兩手fling fling咁樣當更, 冇野做都唔好玩啦.

      刪除
  4. 酥皮湯望落最正~不過無火腿哥個實在太過份~
    但價錢真係幾吸引~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係咯,呢啲野根本就唔駛咩功夫都做到既,都咁甩漏。

      刪除
  5. 我試過去旺角東嗰間,等咗over三十分鐘都未有得食,又趕時間,結果退錢走人了,唉~~~

    回覆刪除
  6. hihi,你好,我第1次留言呀,雖然都睇咗你嗰blog一段日子。
    以前會去食Oliver's,因為鍾意食焗薯,但佢啲嘢成日都係溫吞吞,最怕。而家我鍾意食pret,啲湯同sandwiches都好味,不過佢無pasta同baked potato 囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀!
      Pret係地鐵站有, 都好方便. 從前既Oliver's唔係咁差架, 廿多年前仲係高檔野黎, 唔知點解依家搞成咁.

      刪除
  7. 我淨係中意食佢既早餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐好豐富, 我又唔駛食咁多, 所以絕少幫襯, 咁耐以來只係食過兩三次咁大把咋.

      刪除
  8. 我估問題在香港舖租貴, 做快餐或者做得住, 好似佢咁整份三文治都問長問短, 應該捱唔到. 夾硬變做西餐, 又邊做得到丫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係將小吃當晚餐化經營, 唔係唔得, 但店長同員工既培訓同指引就要規劃一下啦.

      刪除