2013年12月27日 星期五

平凡好日子(四)

18/12/2013

其實上次我去台灣,仲買到另一樣好野架!




係咪好得呢? 我專登收埋,等近聖誕先送俾大家。



因為是人手做的,所以每個都有一點點不同啊!




大家收到,都相當歡喜呢! 可惜因為當日我跟同伴走失了,沒太多心情掃貨。要不然,實會多買幾盒返黎。



留低咗幾枝俾Bibi,全部拎晒返公司送俾大家。



當然唔夠分啦,所以唯有一D人有棒棒糖,一D人有迪士尼朱古力啦。



在我黎講,台灣都算是個採購零食的天堂。



同事剛去旅行帶給我的手信



又過一會,又有人送來聖誕朱古力。我挑了右下角的一粒榛子黑朱古力,其餘給同事分吃了。



午飯後,又有Sift Cupcake吃,同事囝囝滿月餅呢!



我挑了一個綠茶味



很甜膩,上面的奶油實在太甜,中心還有一抹綠茶甜膏,我分了十多啖,才吃得完一個小小蛋糕呢!雖然不合我口味,但客觀來說,這兒的Cupcake底,可是做到鬼佬口中的標準:moist呢!所以佢係值B+既。



接住又收到Eunice的手作,雕返個日文印都唔錯喎,等我考慮下先。



即時貼起佢先!



兒童癌病基金寄來的年曆,充滿童真的彩繪。



明年就是該會成立25週年呢!可喜可賀,受助兒童很多已長大成人,他們一定更加珍惜生命,希望大家都有美滿的將來。

12 則留言:

  1. 啲糖整得咁靚,真係唔捨得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有觀賞價值。但Bibi 放工返黎第一時間隊左枝,佢話唔多開心,所以要食返枝氹下自己喎。

      刪除
  2. 糖果做得很精美呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢地好可愛先買架咋,大家見到都好開心。

      刪除
  3. 台灣既精品同文具都好正呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我只在台北留了短短兩天, 仲花咗一日去坐鐵路同沿線名勝, 冇機會睇其他有趣既野.

      刪除
  4. 我之前也有捐給癌病基金、但現在有很多、我都唔知邊個是真的......
    兒童癌病基金我都有捐~~~~多謝繼續支持

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一年用手作籌款, 幫奧比斯籌到萬幾蚊, 後來見到兒童癌病基金完來冇政府資助, 又到過佢地既中心睇過, 都值得幫佢地既, 就轉軚, 從此盡量捐俾佢地, 但爸爸多數會將獎金分拆, 紅十字會, 無國界醫生, 奧比斯同兒童癌病基金都會捐下咁咯.

      刪除
  5. 我又黎喇~攪掂哂呀苦D蘇州屎先得閒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你終於搞妥晒拿, 真係希望工程呀.

      刪除
  6. 回覆
    1. 甜蜜蜜既賀節禮物, 收到都可以高興下.

      刪除