2013年12月6日 星期五

快炒珍珠苦瓜

行勻成個蝴蝶村街市先決定買咩,睇到呢隻珍珠苦瓜,雖然Bibi唔食,爸爸又話涼,點忍得唔買吖? 十二個大洋,都值既。




切開見到有部份既瓤轉紅,即係種籽都夠成熟啦,所以就留起佢啦。未熟既種籽係較淺色既,睇下最底果粒做對比啦。



切果陣,我已經知道佢好爽脆,切丁丁粒放入口試食,竟然係唔苦架喎,只係有好微好微既甘味,爭D感覺唔到添。



咁就唔好客氣啦,食兩件,又留兩件切粒,加埋入晏D食既沙律度先。



剩低既就用黎搵肉碎炒。肉碎就好似平日咁用少少豉油、糖、鹽、幾滴酒調味啦,最後放少少粟粉拌勻就得啦。

豆豉浸佢兩分鐘後,用筷子係咁意督爛佢就得啦。




我唔食蒜頭既,但煮野會落,為咗容易揀返出黎,我通常用蒜片。俾個小貼士你地: 蒜頭係要切片/切碎之後,擺放十五分鐘,等佢既酵素發揮作用,先會更有益架。



我今次係用好快既速度去煮既,先用少少油去爆蒜片。



放入肉碎去炒



肉碎炒到半熟(少少轉色)之後,係中間挖個窿,又放少少油去爆香D豆豉。



跟手放埋D苦瓜



兜炒一下



加入小小水(約兩安士),加少少魚露調味。



一路兜炒至再滾起,炒多一陣就打少少獻。



可以起菜啦,你地估都估到碟野只係煮咗一陣就煮好,真係快靚正架。

既然佢地唔食既,我就留黎做私伙餸啦。




真係超好食,送飯送粥都得架。




夜晚食沙律,d苦瓜真係好正,仲好食過青瓜!



12 則留言:

  1. 我都好鍾意食苦瓜,好多人話苦,出咗水先至煮,但我反而覺得如果唔苦無咁好食! 涼瓜肉鬆,正!

    回覆刪除
  2. 苦瓜做沙律,夠創意!

    回覆刪除
  3. 我真係未試過生既苦瓜~~我諗我都接受不了了了了了了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通果d或者唔得, 仲會有臭青味, 但呢款冇, 仲好爽添.

      刪除
  4. 唔系甘鍾意食苦瓜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 苦瓜又叫半生瓜,可能你未夠老去欣賞佢。

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個品種正呀, 你好好認住佢既特徵, 下次都買黎煮下魚啦, 應該好正.

      刪除