2013年12月24日 星期二

平凡好日子(三)

過節氣氛越來越濃,禮物亦天天送到。




一個人怎吃得下這許多美食,又是跟同事分享的好日子。



下午又收到另一份馬卡龍



阿仔搶先吃了朱古力味,那我唯有嚐嚐士多啤梨棉花糖及玫瑰紅桑子啦。



僧多粥少,只好跟大家分享杏仁小圓餅的故事了。



季節限定的朱古力俾阿仔食咗添!



保質期只有三天,我收到後第二日才吃,即日清晒。



同事首次做的薑餅人呢! 味道不錯啊,算是我吃過最不難吃的薑餅人了。



快快多做幾個,我可喜歡做白老鼠呢!

10 則留言:

  1. 一連睇你兩篇網誌 都食 laduree 嘅 macaroons 恨得我心癢癢 ^.^
    May 姨, Merry Christmas!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係正我公司樓下開分店麻, d 人就手, 就係樓下買野上黎送俾我咯.

      刪除
  2. 咁開心嘅?
    我就覺得冇咩聖誕氣氛啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實氣氛係在自已既心中既, 我未有耐過聖誕, 已經成日不經意係度哼聖誕歌啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 無心戀戰, 早就發緊白日夢啦, 仲有大半日先放工....

      刪除
  4. 你就好啦~有咁多人送聖誕禮物俾你~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我年紀大吖麻, 識既朋友就多d架啦.

      刪除
  5. 回覆
    1. 聖誕新年都係好多野食既日子黎架.

      刪除