2013年12月12日 星期四

妙法寺齋宴

古蹟遊完之後, 就係經典既妙法寺齋宴啦



大家坐低就開始想洗檯上既碗筷,點知即刻有工作人員話佢地既碗筷係經高溫消毒,好衛生既,叫大家唔好洗,免得行黎行去倒瀉水仲危險咁話。




唔洗就唔洗啦,點知我一拎起隻匙羮,見到冇粒飯粘住,諗住拎開佢, 用少隻匙就算,點知再反轉隻碗,我真係呆一呆, 佢直頭係一隻乾咗既、食完野完全冇洗過既、有晒啡色餸汁漬既碗黎,真係俾佢嚇一跳。我冇影低相,大家亦好厚度咁靜雞雞拎返隻碗去廚房就算,其他人就眼不見為淨啦。

第一碟係凍冰冰既沙律, 呢度都好新潮下喎.


D餸碟碟都係咁上下色同造型,一大pad豆粉漿埋獻既餸菜咯,都幾油下,所以我地都好快就失去戰鬥力啦。

呢碟應該叫豆粉漿釀冬菰

又係一碟混合咗既大鑊餸.


炸野都唔好食.

呢碟算係羅漢齋掛?

咕嚕肉既物體


呢條老鼠斑既下場都幾慘, 冇乜人食. 最難得既係佢地聲稱齋菜全部即做, 所以我地要等喎, 但碟碟都只係微暖.


食完野, 就去所謂有機農場, 唯一令我大開眼界既

係呢棵洛神花, 原來佢既花係粉紅色既.



門口棵蕉算影點啦, 仲有個蕉蕾添, 就影返張啦.



我地即刻離開呢個場, 走去同領隊講, 我地自便, 唔再跟佢地行啦, 一陣搭車都唔駛預我地啦. 然後去附近既農場遊下.



雖然人影都唔多個, 但就有幾隻羊.



再過錦田既跳蚤市場行個圈, 買咗個籃仔當做到此一遊.



我第二朝就要出發去台灣自由行,所以都唔想搞到個人咁攰啦,早d執好行李,早d上床訓好過。


6 則留言:

  1. 我唔多信餐廳食館D碗筷絕對乾淨,一定要洗吓,就算喺英國都要洗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢叫大家唔好洗,我都唔會同佢搞對抗既,但果隻碗真係人見人驚咯。

      刪除
  2. 條魚做得好差喎,甩皮甩骨,睇見都唔開胃!我無去妙法寺食齋都有十幾年,當年啲食物好似無依家咁差喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從起左新翼後,好商業化咁。

      刪除
  3. 回覆
    1. 就係啦,我唔喜歡浪費食物既,都唔願意打包呀。

      刪除