2013年12月25日 星期三

超方便的 Printic (普林緹克)

大家可知道有一項新App叫Printic呢(中文名叫普林緹克)?





只要用手機下載這個Printic App,就可以將手機上的照片,請Printic將之印出,再寄到世界各地親友手中(把親友地址輸入到收件人欄中就可以寄送)。Printic會幫你紀錄你輸入過的地址,下次再寄給同一個朋友的時候就不用重複輸入了。

我上次到台灣,為了省時,早預備了地址貼,但都要自行購買明信片,再逐一貼上郵票及貼上地址,才可以附寄。但如早知道有Printic,我大可以在名勝風景前,拍下照片,再按制寄給親友,那就真箇最簡便不過了。其實Printic是包郵費的,價錢跟我買明信片加郵費相約,但就省了奔走的功夫。

雖然官方網站說要五個工作天,相片才到手,我但我19/12落的指令,23/12已經收到。價錢呢,尚算公道,以港幣計,首張相片HK$13,第二張起就只需$3。詳情可到官方網站瀏覽: http://www.printicapp.com/cn/



為了測試品質,我的首個訂單,當然要寄給自己啦。



信封內有這樣的一個橙色小封套。



再入面,就是我指定要打印的三張相片(未經朋友同意,不方便要她們出鏡啊),上面的文字是我之前落指令加上去的,亦即是說,你可以任意添加心意字句呢。



我相信為遠方親友寄送一張親手拍的照片,一定會比一張千篇一律的明信片窩心得多。各位蜜運中的男女,也可在情人節傳情達意啊!

這絕對比情人卡有更多發展創意的空間。就趁香港未有太多人認識這項服務,讓對方收到,一定心花怒放。蜜運成功的話,記住回來報喜啊!



目前可以寄送的國家和地區有:全歐,北美,只需3個工作天。送到澳洲,亞洲,(大陸,香港,澳門,台灣,日本,韓國,新加坡,馬來西亞,泰國,文萊),則要五個工作天。

下載App






6 則留言:

  1. 真係好方便,聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個聖誕,我個心特別HEA,放假放得密呀.

      刪除
  2. Merry Christmas... !! 嘻, 收到一定好開心 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次朋友生日, 我都想用呢樣去代替生日卡, 仲唔駛我去安排寄出, 實在太方便啦.

      刪除
  3. 軟件愈出愈方便,稍不留意,在網絡的世界便會落後,多謝介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係冇諗過有咁好既服務, 我第日就可以用呢招黎氹下D遠方老友啦!

      刪除