2013年12月18日 星期三

度身訂造的PC狗

這一個印章,是一位男孩托媽媽專誠向我訂製送給女朋友的。




MAY姨可不是隨隨便便接訂單啊,選了好幾個圖樣任他挑,他選了這一個。



PC狗是比較粗線條的卡通角色,只要是牠的迷,眼裏就容不下瑕疵。



我定當小心的描畫,盡力細心的去雕。為了跟市面見到的有一點點不同, 我把衣領的線條畫幼一點。



沒提起雕刻刀好一回,定當打醒十二分精神,細心的雕了半天。



終於完成



抹一把臉



用最新美國運到的印台,上一點墨。



一TAKE過的製作,不用改動啊。





再為剛才那張1st trial添點顏色看看



很可愛的雙生兒啊!




仔細的印成貼紙



貼在手柄上,再將印章裝上手柄,就大功告成。



將會收到這份禮物的可人兒啊,你可找對了這一家人呢,大家都疼你啊!

在此,謝謝大男孩為兒童癌病基金的捐獻,令這份禮物別具意義。

祝你蜜運成功!

P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係咪做咗熟手技工呢? 只要個圖描得好, 基本上要雕就唔難啦. 所以我依家最唔願就係畫圖, 拎住枝筆, 未畫晒已經手痛.

      刪除
  2. 最重要表情同動作都好生猛!

    回覆刪除
  3. WOW~真係好耐無見你整喇~~
    個女仔真係幸福呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 有男友錫已經好好, 連對方既家人都錫埋自己既話, 真係可遇不可求呀.

      刪除
  4. 回覆
    1. 人地訂造架麻, 唔打醒十二分精神點得?

      刪除