2013年12月23日 星期一

平凡好日子(二)

Laduree在我公司樓下開分店,接到邀請卡,可以取一盒經典口味馬卡龍嚐嚐。




這店的馬卡龍做到外脆內軟,一杯熱茶在手,可減甜膩。




荷蘭朋友寄來的聖誕禮物




一幅斑馬掛畫呢!




阿仔食晏返黎,又帶了他朋友送我的禮物。




大家總是那麼客氣,明明要為遠行打點各項事情,亦不忘送來心意。




謝謝你啊!

10 則留言:

  1. 好多人都like 馬卡龍~<3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食果D真係甜到暈,嚇怕咗。今次呢個牌子就算幾好。

      刪除
  2. 我都好怕食太甜,有機會試下你呢隻牌子先!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 都係架,除非有帶酸味既餡心去平衡返咋。

      刪除
  4. Lee間之前都覺得好味, 但試過Pierre Herme, 就 移情別戀喇, 尤其d果味做得好好, 大推!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得好似琴日食過你講果間既開心果味,都係過甜。睇怕我都係唔會愛上佢架啦。

      刪除
    2. 可能口味唔同啦,我反而覺得 laduree 甜。哎呀,諗起都想食添,哈哈。

      刪除
    3. 咁鬼多款口味, 有D較甜, 有D就會有偏酸既口味, 會平衡D. 呢輪我食咗好幾轉啦, 夠晒皮, 今日仲係茶房見到被人遺忘咗既馬卡龍, 好可憐呀佢地.

      刪除