2013年12月13日 星期五

位元堂烏髮產品

頭頂間中會找到一條白髮,我通常是以"殺它死"的方法處置,將之連根拔起。

近年眼力大不如前,很難對焦,沒那麼容易找出元凶,就地證法。大小不良又托付不得,唯有自求多福。見到鏡中閃光,就自己盡力處置啦。



女人錢最易賺,老女人的錢就更易賺。一向有採用中藥洗髮露的我,見到位元堂出了新產品,又買來試試。反正始終都要洗髮護髮,我這大懶人,唯一會做的只係用用這些產品護髮,至於一般人會上髮型屋做的染髮焗油,通通也不會做。




一套團購價不需一百元。





若真箇能溫和滋養髮絲及頭皮就夠了,



可以改善枯黃髮質及白髮問題就更好啦,做到柔順亮麗的話,就當意外獎賞了。




做人不奢求,反而易滿足,快樂指數頗高。




不能盡信說明,見到下面呢幾句,做到一項,我就已經心滿意足了。




第一次用, 發現洗頭水一沖就爽(我習慣用兩次洗頭水既), 冇大陣藥味, 護髮素觸感亦清爽. 沖洗容易, 洗頭後, 梳理時亦順暢, 至於會唔會令髮質健康d, 就等我試真D先得啦。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 白髮我就冇乜既, 但就好毛燥咯, 我希望可以改善到, 依家用咗一輪, 好似真係好d, 起碼由頭頂去到耳仔果截, 已經柔順咗好多.

      刪除
  2. 哈哈!人到中年,我啲白頭髮都唔少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中年咪中年咯, 白髮我就冇乜既, 但就好毛燥咯, 我希望可以改善到, 依家用咗一輪, 好似真係好d, 起碼由頭頂去到耳仔果截, 已經柔順咗好多.

      刪除
  3. 回覆
    1. 有機會就試用一下咯,我地呢D咁既年紀,係要用品質好D既至掂。

      刪除
  4. 回覆
    1. 算幾好,工展會都有得賣,仲幾平添。

      刪除
  5. 回覆
    1. 依家用咗一輪, 好似真係好d, 起碼由頭頂去到耳仔果截, 已經柔順咗好多.摸落去都滑溜啲。依家工展會價仲平添。

      刪除
  6. 我洗完頭會用serum塗抹髮端。

    你好,我也曾經是yahoo blog的用戶,發覺好像挺多人從yblog轉到blogspot,想知道爲什麽大家都比較喜歡轉到blogspot而不是xuite或weshare?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係呢度比較聚腳唧,大家約埋一齊轉過黎,咪可以一路繼續聯絡咯。我地都唔想管理咁多網站既網誌嘛。而且呢度係gmail 直系,應該冇咁易摺埋。

      刪除
  7. Thank you 你那麽快回復我。我也很彆扭...blogspot不想yblog這樣有一個main page (http://blog.yahoo.com/explorer/hk)介紹最近不同分類的blog。

    Weshare的blog版面人人也一樣,沒得選擇。Xuite好像是臺灣的(不是說他不好),只是有香港人從前yblog轉到哪兒嗎,好象很少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大家都係想就手D既唧, gmail又有雲端, 變相一條龍咁, 某程度上係幾方便既. 而且呢度LOAD相比雅虎快好多.

      刪除
  8. 見你話爽,我都可能買支試下~~
    我試過好多款洗頭水都覺得好「立痴痴&油」,我呢類冇電過染過既髮質真係頂唔順,而家只能用潘婷絲質順滑嗰隻好d,其他牌子全部唔ok呀~~ ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過幾十款既洗頭水架啦, 今日行工展, 都想多買另一D黎試下, 但冇手拎, 見到位元堂又有展銷, 價錢亦OK, 買唔到多枝洗頭水, 我都再執咗枝護髮素存倉. 如果再會去工展既話, 我會買, 唔會再去既, 就等屋企果枝用晒, 先俾多少少係佢既正店買咯.

      刪除
  9. 回覆
    1. 我得一千零一條白頭髮架咋, 生黎生去都係果個位, 所以人地話拔一條, 生三條, 係呃細路架咋. 何況年紀大咗, 白髮多咗係正常既, 我轉用佢只係想改善髮質, 等佢唔好咁糠既唧.

      刪除