2014年1月28日 星期二

薑茶

爸爸近來愛薑茶,所以都買了各款台灣出品嚐嚐。




這是我最熟識的品牌,經常在健康食品店發現她的芳踪。(我在工展會也買了兩盒,$45,比爸爸買的價錢便宜得多。)




爸爸買東西向來不曉分辨品牌,竟然買中,實屬難得。



在ThreeSixty久經訓練,我對認證產品比較有信心,所以看到這些標誌,就會放心買。




另一款,爸爸是靠價錢來決定買的,他認為價高必然有品質。





看看標籤,可不是台灣製啊! $40六包,好貴啊!




天寒地凍,一杯暖暖薑茶在手,自然比咖啡、奶茶有益得多啦。



看看收據,就知男人買東西,是沒多少品味的。

8 則留言:

  1. 我都鍾意飲薑茶 有時都會自己整 你呢個好方便 等我都搵吓呢度有無得賣先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地偷懶,拎黎做湯丸既糖水。

      刪除
  2. 我都好鐘意飲薑茶的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就怕怕地辣既,好少自願飲。

      刪除
  3. 我都識識地D認證架.
    HACCP係清潔乾淨有關
    ISO9001係管理證書.
    22000係食品安全.

    回覆刪除
  4. 錦田跳失市場都有呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多地方都有,最近中展我都有買,$45兩盒,最平架啦。

      刪除