2014年4月24日 星期四

幸福其實好簡單 - 粟米仔秋葵素蝦仁青瓜炒雞柳

23/04/2014,今日我一定要好好記住!

話說Bibi Whatsapp我,想話晚上出去,要七點半出門口。

咁即係趕唔切同我食飯啦,我都打定輸數,由得佢去玩下,自己求其食D野算啦。

佢問我: 你諗住今晚食咩架? 

其實我都冇諗住煮咩架,但雪櫃有粟米仔、秋葵、素蝦仁、青瓜同雞柳,咁我就話: 粟米仔秋葵素蝦仁青瓜炒雞柳。

點知佢竟然話: 等我煮咪得咯!(我冇聽錯吖嘛?)




我既指示就係:

粟米仔同秋葵係雪櫃櫃桶,滾水加少少鹽灼十零秒就可以撈起,素蝦仁放係公仔麵果個櫃,青瓜仔用兩條就夠,雞柳係雪櫃下格,已調味(其實係雞扒黎),切細就炒得。




先以蒜片炒雞柳,差不多熟就加素蝦仁同青瓜,加少少魚露調味,兜熱左就加埋啲粟米仔同秋葵,兜勻晒就掂啦。


加多句: 好簡單,如果你煮,我就負責洗碗啦。


差不多放工,我就執定晒D野,一夠鐘就九秒九衝去打卡,競步去排隊搭村巴,已經係最尾幾個上車啦。一開車就whatsapp佢,話坐緊村巴返去,等佢預時間。

入屋之後,我專登唔加意見,走去洗手、墊定檯、拎定碗筷等食。

我入屋第一眼望入廚房,佢已經灼完粟米仔同秋葵,泌走D水。

後尾我再入廚房,佢竟然加咗蓋去煮。

我忍唔住話: 唔駛加蓋啦,兜幾下得架啦。你調咗味未架?

Bibi: 未呀。

我: 咁你有冇落魚露吖?

Bibi: 有,落咗一圈。

我: 咁咪即係有味架咯,等我試下。(點咗少少汁,其實都有味啦。)夠味啦,唔駛加鹽都得啦,唔駛食咁咸既。


就係咁,佢就成功煮咗飯餸出黎啦。雖然D飯落多咗少少水,青瓜仔切成圓片同煮過咗火,已經相當唔錯。可能呢幾日見我煮得粟米仔同秋葵多,都知點整啦。



仲可以留個飯盒俾我,充滿愛心,十個讚!

呢一餐,相信係佢自前年暑假去美國做暑期工(當年要為幾個做House Keeping既同屋煮飯俾佢地帶飯)之後,第一次粉墨登場,獨力煮晒D飯餸出黎,縱使簡單,我已經心滿意足了。

仲有額外大獎: 佢飯後竟然走去洗埋D碗先出街呀!

真係超生性呀! I love you, Bibi!

16 則留言:

  1. 你又開心, 但又唔放心咁點得㗎!
    哈哈, 係唔係怕佢搶咗你個位?

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得佢咁有興緻, 最好就多多練習下啦.

      刪除
  2. 又煮又洗碗, 老懷快慰矣!
    祝日安!

    回覆刪除
  3. 據聞秋葵好有益,不過仲未試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,見到就買黎食下啦,只要煮法得宜,都可以好食架。最易令人接受既,係輕灼後加日式蔴醬食。

      刪除
  4. bibi好乖呀!!!趕住出去仲煮埋飯洗埋碗!!讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次享用呢項服務,所以要紀錄在案。

      刪除
  5. 煮飯又煮餸,重洗埋碗添,發達咯!

    回覆刪除
  6. 你女女真係乖喇! 呢餐雖然唔係食甜品,都甜到漏啦! (≧∇≦)
    係呢,你女女畢業未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係今年咯, 要出黎捱世界啦.

      刪除