2014年4月2日 星期三

團購泰菜四人餐@ Life

買咗一個團購泰國菜四人餐,約埋幾個朋友13/3齊齊享用。

單單睇佢既介紹,有咁多樣食物,睇黎真係唔錯喎。












我地冇人飲酒,所以全部都係飲橙汁。



泰式生蝦我係唔敢食既,所以就由大家幫我食埋佢啦。賣相都新鮮,每隻蝦上面都有塊生蒜同辣椒,點埋個汁,都幾好味既。



小食併盆,有蝦餅,香葉包雞,春卷,咖哩角,薯角



香葉包雞,好入味,原本冇打算影既,食咗幾啖,真係好食,所以舊野細晒,都影俾大家睇下。



泰式鳳爪沙律,食果陣真係要小心,我地都唔係幾受得辣,所以只挑了鳳爪來吃,真係浪費晒其餘既配菜。其實唔小心咬到粒辣椒籽,已經好辣,所以都唔敢真係去食果D生洋蔥同辣椒以及香菜咯。



生菜包,份量相當,佢一D都唔孤寒,俾咗好多塊菜葉我地,個肉碎餡真係幾惹味。



燒豬頸肉,普普通通,呢樣野好少會唔好食既,略乾咗D。



我雖然唔食牛,但呢碟燒牛肉都幾靚,份量亦足,我地得兩個人食牛肉,所以就由佢地包底,見到佢地一人都要食好幾塊,肉質都唔錯咁款,仲有肉汁既。



呢半隻燒雞,因為係我地食到幾飽下先上場,咁啱我身上有餐盒,所以我打包咗走。第二日午餐係公司叮返黎食,真係好味啦!



泰式炒飯,唔油膩,味道適中,飯粒全部都係散開一粒粒既。



炒泰式金邊粉,材料好足,你地都睇到冇乜反光,即係都唔油既。幾好食架,但要少心唔好撈埋碟邊果D辣椒粉。




生蝦,蝦餅,香葉包雞,春卷,咖哩角,薯角,燒豬頸肉,燒雞,燒牛肉,泰式炒飯,炒金邊粉,生菜包,泰式鳳爪沙律,四杯橙汁。咁既陣容,你地又估下幾錢?

係HK$238,仲係包咗加一添架啦! 

你冇眼花,即係HK$60一位都唔駛呀!

係咪超值呢? 我傳D相俾朋友睇既時候,佢地以為係$238,仲以為再要加一呀。

D食物質素唔錯,味道亦標準,我地大部份食既野都可以拎黎送酒。約人飲野肚空空都可以叫多少野食填肚,唔駛四維去搵食。但係食物要在晚上七時半後先開始提供,而星期日係冇野食架!

呢間野其實係一間新開既酒吧黎,所以入面係好黑既。佐敦站D出口,轉左入柯士甸道120號,廣業大廈1/F。由大廈旁既樓梯上,見到大廈入口再隔離既鋪位就係啦。


8 則留言:

  1. $238?!真係抵到爆!
    好想試下個泰式鳳爪沙律,我至鍾意食辣嘢呢 ~~~ (๑´ڡ`๑)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真係抵到難以置信,我都有幫朋友買左二人餐,又係食到佢地好飽。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都冇諗過咁實際架,諗住買定啲團購券,同朋友聚下,唔駛話邊個爭住俾錢。

      刪除
  4. $ 59.5 !!
    嘩 !! 超超超超超值..........
    一個生蝦也 OVER 啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 但生蝦我唔食得既! 我唔生蝦同燒牛肉, 果半隻雞打包咗, 即係果晚都冇食到, 縱使係咁, 都飽到極啦.

      刪除