2014年4月4日 星期五

爸爸捐血第五十回

因為返工要輪更, 真係捐血都要擇日子, 爸爸等到自己放大假, 可以捐完係屋企抖幾日先去捐血既.



今次佢揀咗去元朗捐




我地去到大概十二點九左右, 爸爸已經係第48位啦. 點解十二點開始, 就有咁多人黎咗呢? 除咗因為係星期日大家得閒外, 可能都係因為大家都想係佢地三月年結之前捐咗佢, 如果一年內捐夠三次, 係會有紀念品送俾捐血者既.



填完水蛇春咁長既表格同問卷, 就督手指同等見姑娘啦.



等到見完姑娘, 我地就去咗有茶點果邊既檯度坐, 可以睇下電視.





一點半, 終於都到爸爸啦.


450cc既血, 唔駛半個鐘就捐完



我地未夠兩點就可以走人啦.



上次既紀念品係鎖匙扣, 今次爸爸雖然都捐夠三次, 就冇拎到紀念品, 事關佢地話送晒喎, 就咁同佢寫住"欠章", 話下次再去捐血先俾喎. 咁下次去都可能會冇貨既唧.



反正又唔係因為個章去捐既, 不過佢地既然係有呢個規章, 冇預備到, 就真係有d管理不善啦.


網上查捐血紀錄都好方便,唔帶住捐血卡都得啦。

12 則留言:

  1. 我試過捐完血個人感覺唔多妥,覺得要補返下,就試下煲田雞粥,又真係幾好,食完個人好似充實好多咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸習慣去捐血之前先食碗碎牛粥再加樣野, 跟住捐血就會baba聲, 好快捐完. 再飲返杯朱古力, 抖抖就掂晒.

      刪除
  2. 我好耐無捐血啦…因為幾次去血色素都差零點幾先達標呢……><

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要食返啲對身體有幫助既野啦, 可以睇呢度:
      http://maylibibi.blogspot.hk/2013/08/blog-post_7466.html

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢樣係佢能力範圍可以做得到既野.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我最怕拮針, 所以我都冇捐過血, 等爸爸捐埋我果份.

      刪除
  5. 我今年都可以開始捐番血喇, 不過, 加埋只係得十幾次咋.

    回覆刪除