2014年4月8日 星期二

晚餐@紅煙窗

20/3,爸爸既串燒三兄弟飯局,咁啱大家都係一家三口,九個人就齊齊黎咗呢度食晚餐啦。




芝士火煱,我係唔會隨便浪費D配額既,所以一啖都冇食過。



燒牛肉同羊架,又唔關我事。



燉湯就有飲過,普普通通咁啦。



燒烤,我食過一件雞翼,其餘既我都冇興趣。



原隻巴馬火腿配蜜瓜,正!



呢D冷盆,鵝肝多士之類,都唔啱我。我只食咗碟煙三文魚。



鮮橙汁,我冇飲到。今晚都好唔得閒,又食又傾,甜品櫃冷熱齊備,認真好味,但真係食唔晒咁多款。



迷你馬卡龍,明知會好甜,都想試下。沙律吧,又係冇掂過。



魚生櫃,雖然除咗蟹棒外,只得八爪魚、鯛魚、帶子同三文魚,但係就幾新鮮好味。



西式冷盆有生蠔、凍蝦、青口、嘉菲蟹、長腳蟹、小龍蝦等。我怕麻煩,只吃過凍蝦及長腳蟹,品質亦及格。



雙色朱古力噴泉,我都冇食。



甜品櫃,七彩繽紛,款式多多,質素亦中上。



鮮果,忘了吃呢!



香橙焦糖燉蛋、朱古力玉桂脆條



呢部機好玩,新鮮出爐班戟果然好食。可以自己去夾其他生果同加雪糕食,我呢,就淨食,都覺得好味。



哈仔雪糕,有好幾款味道,仲有我最鍾意既綠茶。



我見朋友有食豆腐花,應該幾滑。



朋友的生蠔及長腳蟹。



呢碟係我既,全部都好味。前面果包係香茅焗鱸魚,好食!



我喜歡食包,有得烘熱,更愛。我同爸爸兩份食,夾咗一粒桑子馬卡龍,都知甜架啦,但都要食返粒。



焗帶子天使麵,我太飽,食唔到。但我試過另一款中式老火湯同水蟹粥,湯就唔太熱,但水蟹粥就好夠熱,入面竟然有洋蔥片,怪怪地。



Bibi既八式甜品併盤,紅酒啫喱、白酒啫喱,清清地,幾好,柚子啫喱、藍莓忌廉、奶凍及牛奶布丁,仲有楊枝甘露等。托佢既福,我全部都試過。



我之後就encore咗牛奶布丁,仲食埋杯雪糕。



掛住傾計,都冇飲返D熱水添,就要走人啦。

成晚食過D咩呀?

一盅燉湯、一隻蟹腳、兩隻蝦、三片三文魚、三片八爪魚、兩片鯛魚、半隻圓包仔、半隻長包仔、一片班戟、一隻雞中翼、兩粒帶子刺身、一片煙三文魚、一件巴馬火腿蜜瓜、一粒馬卡龍、三件焗鱸魚、一小口蒸魚、兩件西蘭花、Bibi果碟八式甜品樣樣都試一口,一個牛奶布丁、一杯綠茶雪糕、小半碗水蟹粥、小半碗紅蘿蔔老火湯。

4 則留言:

  1. 香港啲自助餐真係好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能外國既冇我地咁精緻唧, 所以會吸引D.

      刪除
  2. 呢間自助餐算係幾吸引喎~~唔知幾錢呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 用埋折扣, 都要成四百鬆D一位, Open Rice 有優惠.

      刪除