2014年4月30日 星期三

早餐@雲貴軒

印象中都食過呢間連鎖店好幾回,冇咩特別。今次黎食早餐,就真係第一次。






總覺得早餐款式度度都係咁上下,大路野。想留到客,一係就杯奶茶正過人,一係就食物有返咁上下耍家。



而我呢,要求好簡單: d野夠熱係首要條件。

我要咗蜜糖雞扒、火腿煎蛋配牛油香草脆豬包,$30。塊雞扒..... 抵得佢吖! 竟然啖啖都係脆卜卜,仲唔係乾曾曾既。脆豬包係冇可能唔好食既,煎蛋同火腿都係普通野,下次咪點火腿。



跟餐既蕃茄雜菜米,熱辣辣,讚! 不過就咁畢D茄蓉入去,有少少失望。



另一個set,$27。火腿庵列茄汁豆多士、火腿通。本來碗通粉加兩條菜好抵讚既,都係果句,有得揀,咪揀火腿。

仲有: 我嚴重警告大家,千其咪要通粉,粉質堅難食!



以我多年飲奶茶經驗,唔得咯! 但未至於難飲既。



會唔會再幫襯? 會喎! 只要大家識得點野食就得啦,記住點米粉好過點通粉,唔好配火腿,揀其他款式就得啦。



我地食食下,人地都轉餐牌,做午市啦,咁我就順手影埋俾大家睇下。

我最怕冇靈魂既咖哩架啦,餸還餸,跟住畢汁係面既,no good。



蝦醬豬扒? 好似幾得咁喎,但又配肉燥,會唔會太咸呢?



小鍋米線要卅幾蚊,仲得一款餸,又孤寒咗d,咁佢送埋飲品,咁又唔算貴。



紅薯粉我食過啦,冇咩新奇,所以唔會因為好奇再點。



但佢又出咗熱拌紅薯粉,我又想試下啦。





佢既蕃茄湯都唔係真蕃茄湯黎既,只係加匙蕃茄蓉就算,所以唔好信呢D圖片。



係呢d地方,我唔會預d餃子會有幾出色,所以冇興趣試。




以前我成日叫Bibi返學放飯,夏天唔好叫肉燥,驚易滋生細菌,因為佢唔會成日煮住滾住。



餐飲可加錢轉懷舊特飲,咸柑桔七喜既話,係屋企整都得啦。



4 則留言:

  1. 香港嘅茶餐廳早餐真係啱做 Brunch !

    回覆刪除
  2. 美心一個雞扒早餐都係26蚊咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁美心塊雞扒既質素又同呢件差得太遠喎.

      刪除