2014年4月28日 星期一

母校的彩繪蛋卷班 : 何東中學分校

舊年玩過B Duck彩繪蛋卷,因為當時冇經驗,唔知道唔可以描到D線條太細緻,所以焗完出黎,起咗張底紙就冇晒D圖案咁滯。




咁啱我既母校又有個瑞士卷班,咁又去玩返次,希望成功啦。





今回興趣班設在分校家政室,我畢業許多年後才建成,所以從來未踏足此地。





我傻下傻下,上咗去實驗室果層,後尾聽到樓下好似好多動靜,先再落去睇睇,終於都到咗啦。


 

導師已經開始為大家準備用來繪圖的粉漿。



因為要加顏色,所以採用蛋白打麵糊。



每人配給三隻蛋去製作自己的成品。




仲記唔記得我果篇來自猩猩的你?今次我用返佢黎做圖案。今次醒啦,一於以厚厚的麵糊框邊。






填上黃色做身體



再畫蛇添足,多加腳印及香蕉。 




180度的火力焗一分鐘,可惜沒有在限時內取出,不幸地焗了超過三分鐘,造成不可挽救的結果。



麵糊已全熟



再加底糊,調溫150度再焗,圖案最終不能融合。



雖然注定失敗,總要盡最後努力脫身。



本來黃色的身體,已變成淺啡,即是已焗過火,蛋卷本身亦龜裂,腳板及香蕉壯烈犧牲,尤幸猩猩的身體尚能保存,只是無面目示人,大家只可加點想像力。我用士多啤梨粒及忌廉卷起來。



事後,我才想起,其實都有補救辦法,用牙籤輕輕點上兩隻眼睛,就會好得多了。



讓大家看看其他同學的作品吧:












這一位是最成功的



全部圖案皆順利離紙 




來張大合照




十多條蛋卷,陣容鼎盛





之後,大家到學校附近的紀律部隊俱樂部飲茶,順道多認識各位師姐、師妹。







分手後,先回公司,把蛋卷放入雪櫃,留待各位義勇軍幫我吃掉失敗之作。再多留一會清理公務,星期一返去就會輕鬆D。

晚上,再返回銅鑼灣的警官俱樂部用餐。




據聞這建築物快要拆卸



今次可能是我最後一次到訪



是日的素宴做得相當好,少油、少鹽,用上各種新鮮食材,避免各種加工素食,更為健康。 




大家都喝鮮橙汁,我獨愛拔蘭地(淡普洱),路途遙遠,還是熱茶最穩妥。



因為同檯有些是不熟悉的人,所以不便拍照,只影低自己的一碗素翅。一點油光也沒有,棒!



我住得遠,早上七點半出門口,晚上十一點幾先返到屋企,呢個週末都咪話唔忙碌!


P.S. 感激各位幫手鯁一件卷蛋既佳麗, 原本我都唔敢俾大家食架啦, 果然係眾志成城, 好快就同我解決咗.

10 則留言:

  1. 你㗎製成品都唔錯呀!
    可以回母校同師姐妹學整甜品好特別呀!我都好懷念母校呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有機會認識下大家都係好事黎,最緊要啲師妹唔嫌我老。

      刪除
  2. 依家製造食物,除咗色香味之外,重要加埋藝術細胞落去先至得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只係貪好玩既唧, 可惜又失敗咗!

      刪除
  3. 整呢種蛋卷都幾好玩喎~你就好啦~母校有咁多活動~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地成日都有烹飪班既, 但我只喜歡好玩果D野.

      刪除
  4. 唔係丫,你都整得好靚呀!同埋隻猩猩變咗啡色仲襯d~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得放奶呀, 又打得唔好, 鞋烚烚架.

      刪除
  5. 我覺得你都整得好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道就......, 真係對唔住D同事呀.

      刪除