2014年4月23日 星期三

煮個素菜拜山去

今次煮素菜孝敬嫲嫲,主打想用竹笙,呢D竹笙係人地送既,品質相當高,我係警犬托世既,一D都聞唔到化學成份,好天然,無添加,浸起果陣仲好清香添。




呢D係一口花菰,我預先浸定,第二朝起身煮。




好彩我之前果晚已經處理咗D竹笙,如果早上先黎洗洗切切就太趕啦。(網狀既菰傘我切走咗,留返黎煮第樣。)




第二朝起身,搾出冬菰既水份。留起D冬菰水備用,加少少糖同粟粉去撈一撈D冬菰。




用薑片同少少油起鑊,放冬菰入去炒下,贊少少酒,再翻炒。




將竹笙放入去兜炒,加埋之前D浸冬菰既水。加少少素蠔油或者蠔油,唔喜歡呢D添加野,可以唔放。轉細火,加蓋炆煮一陣。




呢D係之前果日係泰國食品節買既粟米仔。




用滾水灼一灼就撈起備用。




又係泰國食品節買既秋葵




其實個蒂都食得既,尤其呢D比較嫰既,但為咗賣相好D,都係切走佢啦。




一樣要用水灼一灼隔水備用。




呢個時候D冬菰炆竹笙差不多啦,可以放少少鹽調味。




跟手加埋D粟米仔入去兜炒。



再加埋D秋葵,兜幾下。




為咗靚仔D,我都放咗幾粒係熱水度泡咗十幾秒既蕃茄仔入去兜下。




咁就可以上碟啦。




粟米仔同秋葵都保持到脆口,清新可喜,拜完山,攤凍咗一樣咁好食。


爸爸話: 其實盒齋都冇乜人哮架啦,買咪得咯!

我話: 我係煮黎俾嫲嫲享用既,所以我唔駛理碟野有冇人哮既。

好彩最後盒素菜都俾大家食晒唧!

12 則留言:

  1. 竹笙是我喜歡的食品,但市面賣的不覺有香味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 市面賣既, 多數非野生品種, 有製過既味道.

      刪除
  2. 第一次見加車厘茄的齋雜菜,你煑得好好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加左入去靚啲又清新啲,事關我覺得紅蘿蔔麻麻地好食。

      刪除
  3. 你好孝心,親自下廚..

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣野我最願做,嫲嫲生前過年團拜時,我都係負責煮齋既。

      刪除
  4. 孝順呀!!!
    原來浸冬菇既水咁有用既!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗一洗啲冬菰先浸,啲浸菰水就可以用返。拎黎炆野,做湯底都唔錯架。

      刪除
  5. 吓?煮得咁正,點會無人哮呀?

    回覆刪除