2014年4月17日 星期四

碎料可以做D乜? 花2

正所謂用得唔好晒,求其執兩粒碎料,都可以物盡其用既。




係咁意整朵花啦,我要將呢種手作變得平民化,所以我只係用咗呢把人人手頭都可能有既美工刀去雕。




兩下就整好啦,原來我冇乜綠色印台架,咁用住個Lime頂住先,俾個效果大家睇下唧。



都幾sharp醒,因為我唔係用原裝刀片,用咗兩蚊十塊果D平野,裝左入去把刀殼後,並不貼身,仲搖搖屹添,所以都冇乜辦法做得幼細啦。



都係用返正式既印台好D,之前我試用十蚊店果D,實在太水,印咗出黎,好醜怪,都唔敢俾你地睇啦。



10 則留言:

  1. 我最愛的花-玫瑰花

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,係喎,我好似從來都冇整過玫瑰喎!

      刪除
  2. 幾益智,教啲小朋友就更加好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣手作, 起碼要中學生先適合玩.

      刪除
  3. wow~~你的技術唔出神入化了~~~
    而且好有創意!!唔浪費!!讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D真係碎料黎, 擺出黎爭D俾人笑呀.

      刪除


  4. 謝謝分享!
    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) (='.'=) (='.'=)
    (")~(")(")~(") (")~(")
    ✿復活節快樂啊!✿

    回覆刪除