2014年4月7日 星期一

Snow Fun

從電郵收到一系列的照片, 大家在積雪下苦中作樂, 不失幽默, 就分享數張較為搞鬼的, 讓大家瞧瞧.




沒有相當的畫工, 也描不出如此構圖呢!



這定是我家水霸的寫照, 後座放滿水樽呢!



火柴人深得我心, 還有狗狗同行, 很可愛呢!



這一幅, 我一看到就情不自禁地噴笑.



要集合多少人的力量才可以砌到這雪人海呢?



不知這位仁兄扒在車上幹什麼呢?

8 則留言:

  1. 我回來了~
    第一張我覺得最出色!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你蒲頭拿?快D去睇下我D復蛋啦,靜龜龜整返籃俾毛寶,等佢愛C你啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我就係睇左果幅,先決定甫出黎。

      刪除