2014年5月13日 星期二

鐵樹又開花 2014

今年公司棵鐵樹又開花啦



仲一次開兩菖添





唔知係咪因為佢大棵咗,移咗過黎窗邊,生得仲好D,所以花都出多D呢?




睇住D花快高長大,我地已經開始愁佢果陣夜來香啦。事關佢係黃昏咁上下開花既,放工閂咗門,第二朝嬸嬸第一個入房,真係吸正D龍氣,頭啖湯呀!




其實佢地真係大得好快



冇睇佢一個星期唧, 就高咗好多啦.



花期都唔算短架,放完復活節假返黎先叫做搞掂晒咋! 一地都係殘花,咁都唔緊要啦,但佢果D好似膠水咁既分泌物,真係幾核突!

10 則留言:

  1. 恭喜!鐵樹開花,富貴榮華!

    回覆刪除
  2. 第一次見鐵樹開花呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你未見過呀? 咁就要睇返我呢篇啦, 有大特寫同整個過程.
      http://maylibibi.blogspot.hk/2013/05/blog-post_1061.html

      刪除
  3. 咁係咪即係會有好事發生呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有好幾日大陣味架咋, 同埋D花會有唔知係咪蜜既液體滴出黎, D花仔又跌到一地都係咁咯. 對嬸嬸黎講就係好多事發生啦, 其餘既就冇乜大礙既.

      刪除