2014年5月9日 星期五

又一個女孩子的熱門名字。

呢個係古字, 所以筆畫比我們日常所見的有少少分別, 並不是我偷工減料, 或者又蝦碌剷走一忽橡皮啊!




橫睇掂睇,我都未揀到心水既。




咁唯有砌啦




寫完俾家姐過目,又要再改。



佢話下面三點唔可以咁尖喎, 而且要差不多同一水平,



但又唔可以太刻意,免得呆板。



係咁多要求下,我終於都整好啦。



好似都係尖咗D喎



真係要改先得



執完又執,唔敢太大手筆



驚恨錯難返



算啦,當改好啦。



希望到時做出黎既成品好睇啦。

8 則留言:

  1. 古字的"慧"也很有美感呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對書法其實係門外漢, 只憑感覺去決定個字靚唔靚架咋.

      刪除
  2. 睇起上嚟,有啲草味,我指草書味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D就係加咗人味既字, 同電腦果D好唔同, 就係佢既優點啦.

      刪除
  3. 係咪請其他人幫佢寫左字先架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實人手寫既墨寶, 係最正既. 唔會死咕咕, 咁我雕起上黎冇咁悶麻. 呢D係我隔空搵人寫既, 一個whatsapp, 傳張相黎, 我就可以執執佢拎黎用啦. 所以接訂單時亦比較方便.

      刪除
  4. 本人正是慧,果然熱門..hehe

    回覆刪除