2014年5月16日 星期五

華豐, 早晨!

原本想去石板街附近果間大家樂既,點知佢又裝修喎,咁唯有轉移陣地,行上兩條街搵食啦。

俾我見到華豐有做早餐,就入去試下啦。




杯奶茶算掂,招牌靚叉燒通粉,肉質軟滑,湯底亦唔差,清清地又唔會太淡,雖然我至僧食冇坑紋既通粉架啦,都唔會太難頂既,下次我會轉米粉架啦。



炒隻蛋加厚多士,真係食唔到咁多,好彩我帶咗娃娃菜肉絲湯底返去做午餐,咁就將呢堆蛋過檔啦。我都有食咗一啖,係好滑既,但炒到咁滑又熟到冇蛋汁流出黎,師父算炒得靚架啦。佢係完全冇放到鹽既,咁有咁好既,要食咸D既咪自己加味咯。塊多士亦係新鮮烘既,好食!



$29,明顯好過太興。



呢度係一般茶餐廳既價位,中環就度度都係咁上下架啦。



叉燒炒蛋三文治,好似好正喎,但咁邪惡既食物,都係唔啱我架啦。



我食食下有個女士搭檯,佢叫咗餐肉煎蛋菠蘿包,個樣都正架。不過就咁菠蘿油加杯餐飲都要$23就貴咗D。



八點鬆D,都檯檯有客,算係咁啦,我走果陣,呢邊都已經差不多坐滿啦。




唔大食既女仔,點我果個餐,真係兩個人食都夠啦。

6 則留言:

  1. 物價飛漲,一兩年前重係講緊20至25元一個早餐依家要29到32,呢個係以前午餐嘅價錢。依家喺錦田呢啲窮鄉僻壤嘅茶餐廳,都收29元一個早餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計, 通漲麻. 家陣卅幾蚊碟飯叫平架啦.

      刪除
  2. 真係好掛住香港茶餐廳啲早餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港地,搵食真係好方便。就算我地屋苑咁荒蕪,樓下都有一間餐廳仔、老麥、大XX、Pizza店同茶記。

      刪除
  3. 點解唔鐘意食冇坑紋既通粉?
    $29個早餐好抵呀..我地好耐已經無呢支歌仔唱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地果邊D野越黎越貴,冇坑紋既通粉真係冇咁好食架, 多數都會好腍。

      刪除