2014年5月14日 星期三

馨居

約咗爸爸係市中心會合, 我地去時代廣場呢間試試.




二人餐都唔錯喎




係度可以食下小菜




一家幾口既套餐都有




人地茶餐廳有常餐食, 呢度都有另類常餐




我地點咗個豬膶粥加炸倆, 碗粥雖然係生滾既, 但我見到有血水, 心理關口過唔到, 炸倆就唔脆既, 失望.






爸爸食薑蔥牛肉麵(食咗幾啖我先影既)




多點一碗生菜鯪魚球湯, 鯪魚球唔得, 竟然有d罐頭磨菰片係湯入面, 九唔搭八.




以上食物$91, 後尾爸爸再加一碗雲吞麵$36, 食咗$127. 咁不如就咁食個二人餐好過啦!




佢既麵,都幾重鹹水味,No Good ............

10 則留言:

  1. 價錢一般,味道就好一般!

    回覆刪除
  2. 懷念灣仔永華的雲吞麵,做得十分好,真係抵佢發

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住左灣仔廿幾年,都冇去食過,但最近我食過桂林街劉森記,都唔錯呀。

      刪除
  3. 時代廣場咁嘅價錢係咁上下料.....

    回覆刪除
  4. 炸倆如果唔脆就一啲都唔好食!睇嚟我都唔會考慮呢間食肆喇!

    回覆刪除
  5. 經你咁講d粥真係好麻麻..有血水.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意食粥架啦, 都唔覺好咯.

      刪除